Mezinárodní marketingová cena putuje do Knihovny Jiřího Mahena v Brně

Knihovna Jiřího Mahena v Brně obstála v konkurenci více než třiceti knihoven z celého světa a získala za svůj projekt Knihovna v tramvaji – Tramvají do knihovny 1. místo v mezinárodní marketingové soutěži. Cenu udělila již podvanácté Mezinárodní federace knihovnických asociací a institucí (IFLA). „Projekt je v rámci České republiky svým provedením unikátní, podporuje čtení, vzdělání, kreativitu myšlení, šíří dobré jméno knihovny a umocňuje pozitivní tvář města Brna“, uvedla ředitelka knihovny Libuše Nivnická.

Knihovna v tramvaji

K realizaci projektu významnou měrou přispěl Dopravní podnik města Brna, který mu byl od začátku velmi pozitivně nakloněn. „Úspěch čtenářské tramvaje mě velice těší, protože jsem od začátku věděl, že tento projekt je opravdu výjimečný. Jsem pyšný na zaměstnance knihovny, kteří dokázali tuto speciální tramvaj náležitě prezentovat, a jsem rád, že můžeme s Mahenovou knihovnou i nadále spolupracovat,“ doplnil generální ředitel DPMB Miloš Havránek.

Základním smyslem marketingové kampaně Knihovna v tramvaji – Tramvají do knihovny je elegantní a zřetelná komunikace dobrého jména značky „knihovna“. V podobě tramvaje provází knihovna město Brno a jeho obyvatele v jejich každodenních životech, navozuje v ulicích města pohodu a optimismus a motivuje jeho obyvatele k další či vůbec první návštěvě knihovny. Tak si nastupte!

Inzerce

KAM v Brně... listování

KAM v Brně... redakce

KAM v Brně - kontakt

Vydavatel:
KAM v Brně...
TIC BRNO, příspěvková organizace
Radnická 2
602 00 Brno

Dodavatel:
Pocket media s.r.o.
Jakubské nám. 644/3
Brno 602 00

Kontakt redakce:
e-mail: redakce@pocketmedia.cz

Kontakt inzerce:
e-mail: obchod@pocketmedia.cz

Kontakt předplatné:
e-mail: info@pocketmedia.cz
telefon: +420 773 287 307