Plány Městské destinační agentury nejsou skromné

Petra Kovářová vede od července 2015 Městskou destinační agenturu. Dříve pracovala několik let v marketingu Národního divadla Brno. Vystudovala estetiku a management v kultuře na FF MU. Miluje cestování, Brno a ticko.

Suvenýry

Co je vlastně ta Městská destinační agentura?
MDA je oddělení TICu (familiárně TICu říkáme ticko), které se věnuje Brnu jako destinaci. Řídíme se heslem „Zveme Vás do Brna. Přijeďte a my se o Vás postaráme“. Naším dlouhodobým cílem je ukázat mimobrňanům, jak je Brno specifické a boží. Ideálně na míru každému doporučit, co v Brně dělat, kde se ubytovat, kde se najíst a co zažít. Od toho máme infocentra – hlavní je pod krokodýlem ve věži Staré radnice, další pak na Špilberku a na letišti. Aktuálně řešíme možnosti IC na hlavním nádraží a na podzim plánujeme otevřít krásné nové infocentrum na ulici Panenská. Díky tomuto prostoru budeme schopni adekvátně a na jednom místě poskytnout nejen informační služby, ale i předprodej vstupenek na kulturní akce v Brně. Na stejném místě pak vznikne možnost pro moderní a zajímavou prezentaci našich suvenýrů, které momentálně prochází významným refreshem.

Co má MDA v plánu v roce 2016?
Plánů máme hodně. Nabídneme osvědčené klasické i tematické city tours, které pro letošní rok rozšíříme nejen o nová témata, ale i možnosti poznat Brno v rámci městských her. Poznávat Brno pak půjde pěšky, ale i z dopravních prostředků. I letos budeme vypravovat turistický minibus a nabízíme segway či projížďky rikšou. Nejen pro fandy selfíček pak plánujeme s Živým městem Brno projekt Photopointy. Tedy síť míst, ze kterých si nejlépe vyfotíte nějakou městskou atraktivitu, aniž by vám v cestě stál billboard či popelnice.

O Brně se teď často mluví ve spojitosti s moderní gastronomií. Budete na to v turistické nabídce nějak reagovat?
Jasně, gastronomie je teď téma, které brněnskými ulicemi opravdu rezonuje. V současné době finišujeme přípravy projektu Gastro tour. Sestavili jsme tým odborníků na slovo vzatých, kteří vyberou top místa, která opravdu stojí za to navštívit. S nimi pak budeme pracovat v našich online i printových materiálech.

Bavíme se o akcích na zemi. Co ale brněnské podzemí?
MDA provozuje i brněnské podzemí, které je návštěvníky oblíbené a vyhledávané. Budeme pokračovat v klasických prohlídkách, ale pro rok 2016 chystáme nový projekt Brno UNDERGROUND. Budou to adrenalinové prohlídky do zatím nepřístupných míst, které se neobejdou bez gumáků a čelovek. Zážitek, ale nic pro klaustrofobiky. Kromě podzemí tu ale máme i genium loci věže Staré radnice. To místo má opravdu své kouzlo. A má draka. Na Valentýna ožilo romantikou a akce měla úspěch. Tyto tematické akce chceme opakovat a jejich náplň tematicky přizpůsobovat.

A kdy to celé vypukne?
Aktivity a akce přichází v průběhu roku. V České republice je sice tradicí, že turistická sezona začíná s jarem, ale my chceme mít sezonu celý rok. Brno má co nabídnout, opravdu. Každý si tu najde své a výhodou je, že se nemusí nervózně mačkat v davu turistů. A čím dál více cestovatelů přesně tohle vyhledává.

Inzerce

KAM v Brně... listování

KAM v Brně... redakce

KAM v Brně - kontakt

Vydavatel:
KAM v Brně...
TIC BRNO, příspěvková organizace
Radnická 2
602 00 Brno

Dodavatel:
Pocket media s.r.o.
Jakubské nám. 644/3
Brno 602 00

Kontakt redakce:
e-mail: redakce@pocketmedia.cz

Kontakt inzerce:
e-mail: obchod@pocketmedia.cz

Kontakt předplatné:
e-mail: info@pocketmedia.cz
telefon: +420 773 287 307