Marketingový manažer Brna města hudby

Do našeho týmu TIC BRNO, příspěvková organizace hledáme kolegu/kolegyni na novou pozici MARKETINGOVÝ MANAŽER / MANAŽERKA pro projekty:

Brno – město hudby (členství Brna v mezinárodní síti kreativních měst Unesco)
Janáčkovo Brno (propagace LJ / propagace Brna prostřednictvím LJ)

Hlavními úkoly manažera bude realizace aktivit, jejichž cílem je dlouhodobá podpora značky Brno – město hudby, potažmo Janáčkovo Brno, a to v Brně, v regionu, v rámci republiky i v zahraničí, stejně jako možnost podílet se na rozvoji strategie práce se značkou. Dlouhodobým cílem je budování image destinace jako významného hudebního centra a místa spojeného s Leošem Janáčkem, prostřednictvím brandingu stejně jako produkcí konkrétních akcí a aktivit v rámci hudební kultury města (fenomény, osobnosti, akce, produkty).

Pojďte nabídnout svoje schopnosti, zkušenosti, know-how, kreativitu a nadšení do práce pro atraktivní, stylovou a efektivní komunikaci města, které má co nabídnout svým obyvatelům i návštěvníkům. Máme pro vás práci v (duchem) mladém, akčním týmu, v centru Brna, v místě s obrovským geniem loci, na Radnické ulici v blízkosti pověstného brněnského draka.

 

ČÍM SE ZABÝVÁ MARKETINGOVÝ MANAŽER BRNA – MĚSTA HUDBY

  • koordinuje a zajišťuje komplexní marketingovou agendu ke svěřeným projektům včetně produkce a administrativy;
  • navrhuje a zajišťuje propagaci na úrovni regionální, celostátní a zahraniční;
  • je zodpovědný za implementaci strategie značky Brno – město hudby UNESCO a Janáčkovo Brno a podílí se na jejich rozvoji;
  • zajišťuje propagaci členství jako součást marketingu města Brna, TIC BRNO a dalších brněnských institucí ve spolupráci s nimi;
  • koordinuje a zajišťuje aktivity spojené s propagací osobnosti Leoše Janáčka a jeho souvislost s Brnem (včetně propagace během festivalu Janáček Brno);
  • spoluvytváří textové, grafické a vizuální podklady pro kampaně a propagační materiály;
  • aktivně ve spolupráci s TIC BRNO komunikuje s médii – regionálními, celostátními a zahraničními, lifestylového, zpravodajského i odborného charakteru;
  • je součástí marketingového týmu TIC BRNO a úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu Brno, město hudby UNESCO a projektu Janáčkovo Brno.

 

CO JE PRO NÁS DŮLEŽITÉ:

  • výborné komunikační dovednosti (slovem i písmem), schopnost vést jednání
  • výborné organizační schopnosti
  • zkušenosti v oblasti produkce, marketingu a projektového řízení
  • orientace v kultuře, zejména v oblasti hudby, vztah k Brnu výhodou
  • orientace na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost
  • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
  • snášenlivost vůči administrativě a stresu

 

CO NABÍZÍME:

  • atraktivní práci v úspěšné městské organizaci
  • zajímavé finanční ohodnocení (11. platová třída dle platné legislativy, v rozpětí 22.980 Kč až 33.790 Kč dle délky praxe), osobní příplatek po zapracování
  • stabilní zaměstnání s dlouhodobou perspektivou
  • příležitost k osobnímu rozvoji, možnost být v centru dění
  • možnost podílet se na úspěšném a zajímavém projektu
  • možnost samostatné, zodpovědné a odborné práce v oblasti hudby, managementu a marketingu
  • přátelské pracovní prostředí s neformální a tvůrčí atmosférou
  • flexibilní pracovní dobu
  • široký balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, 5 sick-days, stravenky, jazykové kurzy na pracovišti, školení dle vlastního výběru a zaměření, mobilní telefon, notebook, možnost používat služební automobil pro pracovní účely)
  • zvýhodněný vstup na akce pořádané TIC BRNO a do Kina Art
  • pracoviště v historickém centru Brna

Pokud už se těšíte, stejně jako my, pošlete nám prosím do 1. 3. 2020 do 9:00 emailem nebo doneste osobně na podatelnu (pokud budete posílat poštou, tak v pátek 27. 2. 2020) tyto podklady, abychom se mohli rozhodnout, zda pozveme na osobní pohovor právě vás:

  1. Profesní životopis
  2. Motivační dopis
  3. A) Návrh akčního plánu pro rok 2020 (vyjděte prosím z Plánu činnosti TIC BRNO 2020, případně z dalších doporučených dokumentů)

B) Návrh marketingové komunikace publikace #Brno město hudby. Jedná se o tištěného průvodce, který je nyní volně k dispozici na informačních centrech v Brně a popisuje historii, současnost i možnou budoucnost hudby v moravské metropoli v celkem v devíti kapitolách: vážná hudba; opera; opereta, muzikál; jazz; folklor; trampská hudba, folk, country; rock, metal, pop; underground, alternativa, punk; elektronická hudba. Kapitoly se věnují vývoji žánrů, jejich osobnostem a místům, která jsou s nimi spjatá. Marketingová kampaň by měla brát zřetel na distribuci nákladu v počtu 35.000 kusů pro rozšíření do cílové skupiny: široká kulturní veřejnost v Brně se zájmem o hudební kulturu.

C) Návrh aktivit ve veřejném prostoru pro posílení sounáležitosti města Brna s Mezinárodním operním a hudebním festivalem Janáček Brno v době těsně před a během jeho konání

 

Zde připojujeme několik užitečných odkazů:

https://en.unesco.org/creative-cities/

https://en.unesco.org/creative-cities/content/management-documents

https://en.unesco.org/creative-cities/brno

http://www.mestohudby.cz

https://www.leosjanacek.eu/

https://www.gotobrno.cz/truestory/

https://ticbrno.cz/sites/default/files/dokumenty-tic/ticbrno-plan_cinnosti_2020-04.pdf

 

Pro širší kontext by vás mohly zajímat tyto dokumenty:

Strategie kultury a kreativních odvětví
Program rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016-2020

 

Kontaktní osoba, které prosím zašlete požadované podklady:
(Do předmětu prosím uveďte: „Marketingový manažer Brna – města hudby“).

Dana Smetanová
Personalistka

+420 542 427 122
mobil: 602 589 458
smetanova@ticbrno.cz

TIC BRNO, příspěvková organizace
Radnická 4, 602 00 Brno

Vaše případné dotazy vám rádi zodpovíme individuálně, směřujte je prosím na asistentku ředitelky TIC BRNO , Beatu Bartošovou: bartosova@ticbrno.cz

Kontaktni e-mail: 
Datum konce poptávky: 
1. 3. 2020

TIC BRNO

TIC města Brna | Radnická 2–10 | 658 78 Brno

Adresa:

TIC BRNO, příspěvková organizace
Radnická 365/2
602 00  Brno

+420 542 427 111