zadávací dokumentace
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU | ||||||
předpokládané hodnoty od 20 000 Kč do 200 000 Kč bez DPH | ||||||
ve smyslu ustanovení § 18 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb. | ||||||
„Pronájem 6 ks stánků v rámci akce Brněnské Vánoce 2015. “ | ||||||
Veřejná zakázka na: (zatrhněte) | Dodávky | služby | stavební práce | |||
Popis předmětu veřejné zakázky: Předmětem této veřejné zakázky je nájem šesti kusů prodejních stánků za účelem jejich dalšího podnájmu a přenechání do užívání prodejcům, vybraným zadavatelem na základě výběrového řízení v souvislosti a po dobu trvání akce Brněnské Vánoce 2015. Součástí veřejné zakázky je doprava prodejních stánků na a z místa plnění, jejich instalace a deinstalace. Nájem prodejních stánků - specifikace:
| ||||||
Údaje o zadavateli: | ||||||
Název: | Turistické informační centrum města Brna, příspěvková organizace | |||||
Pracoviště zadavatele, pro nějž je VZ určena: | Turistické informační centrum města Brna, příspěvková organizace Provozní oddělení Radnická 2 - 10, Brno 658 78 | |||||
| ||||||
Pověřená osoba: | Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková | |||||
Sídlo: | Radnická 2 – 10, Brno 658 78 | |||||
Právní forma: | Příspěvková organizace | |||||
IČ: | 00101460 | |||||
DIČ: | CZ00101460 | |||||
Odpovědný pracovník: | Ivan Ondra | |||||
telefon: | 606 020 860 | |||||
e-mail: | ||||||
Předpokládaná doba plnění VZ: | Od: 23.11 2015 | |||||
Do: 23.12. 2015 | ||||||
Předpokládaná hodnota VZ: | Do 180 000,- Kč bez DPH | |||||
Místo plnění VZ: | Radnická ul. v Brně | |||||
Prohlídka místa plnění VZ: | Zadavatel umožní po telefonické dohodě prohlídku místa plnění ve všední dny ve lhůtě pro podání nabídek v době od 8,00 do 14,00 hod. | |||||
kvalifikační doklady uchazeče: | Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci a) Splněním základních kvalifikačních předpokladů b) Splněním profesních kvalifikačních předpokladů | |||||
Základní kvalifikační předpoklady | Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč podpisem čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace. | |||||
Profesní kvalifikační předpoklady | Nabídka uchazeče bude obsahovat:
| |||||
Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč v prosté kopii. Zadavatel může po vybraném uchazeči požadovat před podpisem smlouvy předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace tohoto uchazeče. V takovém případě je uchazeč povinen originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace poskytnout. | ||||||
Další součásti zadávací dokumentace | ||||||
Součástí nabídky uchazeče bude dále (tj. mimo výše uvedené) krycí list nabídky (příloha č. 1) a návrh smluvních podmínek (příloha č. 3). | ||||||
Hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena vč. DPH. | ||||||
Požadavky na zpracování nabídkové ceny | ||||||
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za veřejnou zakázku v krycím listu. Nabídková cena bude zahrnovat výši nájemného za celou dobu nájmu, náklady na dopravu, instalaci a deinstalaci prodejních stánků.
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a bude uvedena v české měně v členění:
Nabídková cena musí být zpracována v souladu se zadávací dokumentací.
| ||||||
Podmínky, za kterých je možné překročit nabídkovou cenu: | ||||||
pouze při změně sazby DPH na základě změny právních předpisů | ||||||
Platební podmínky: | ||||||
· splatnost faktur 14 kalendářních dnů od doručení faktury zadavateli· pronajímatel je povinen vystavit daňový doklad do 15 dnů ode dne uskutečnění zdanitelného plnění a doručit jej prokazatelně objednateli do 5 kalendářních dnů od vystavení. Pronajímatel odpovídá za škodu, která vznikne nájemci z důvodu nedodržení předání vystaveného daňového dokladu v uvedených termínech, zejména za škodu spočívající v uhrazení sankcí za pozdní odvod DPH nájemce z důvodu pozdního dodání daňového dokladu pronajímatelem.
| ||||||
Obchodní podmínky: | ||||||
Součástí zadávací dokumentace je návrh smluvních podmínek (Příloha č. 3). Uchazeč ve své nabídce předloží tento návrh ve dvou vyhotoveních, vyplněný údaji nezbytnými pro vznik smlouvy a dále v místech k tomu určených a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). Nepodepsaná smlouva je nepodepsanou nabídkou ve smyslu zákona, a je proto právně neúčinná. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsané smlouvy, bude ze soutěže vyřazena a uchazeč vyloučen pro nesplnění podmínek zadávacího řízení.
Pokud podává nabídku více uchazečů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedeni všichni uchazeči, kteří podávají společnou nabídku, a smlouvy musí být podepsány oprávněnou osobou všech uchazečů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). | ||||||
Další požadavky zadavatele | ||||||
Výběrem nejvhodnější nabídky uchazeči nevzniká právní vztah. | ||||||
Pokyny pro zpracování nabídky | ||||||
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími uchazeči, nebo je subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým uchazečem vyřadí. Uchazeče, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodu zadavatel písemně oznámí uchazeči. Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení v písemné formě, v českém jazyce. Přijímány budou pouze nabídky v nepoškozeném a neotevřeném obalu, obal bude označen výrazným textem:
"NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA: „Pronájem 6 ks stánků v rámci akce Brněnské Vánoce 2015. “
Na obálce bude dále uvedena adresa zadavatele a adresa uchazeče
| ||||||
Lhůta pro podání nabídky: | ||||||
Nabídky budou předány do: | Datum: 5. 11. 2015 | Hodina: 10:00 | ||||
Místo pro předání nabídek: Nabídky mohou být předány osobně nebo zaslány poštou. | ||||||
Adresa: Turistické informační centrum města Brna, příspěvková organizace, sekretariát (I. patro), Radnická 4, 658 78 Brno, úřední hodiny sekretariátu: 9:00 – 15.00. | ||||||
Datum: 27.10. 2015 |
Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková ředitelka organizace
| |||||
Podpis: |
| |||||
Přílohy: