SILVESTR na náměstí Svobody

Vydáno: 
30. 9. 2019 23:15
Datum konce výběrového řízení: 
16. 10. 2019 11:00

VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU

ve smyslu ustanovení § 31, v návaznosti na ustanovení § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb.,

o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZVZ“)

 

TIC BRNO, příspěvková organizace, jako zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu, vyzývá touto výzvou zájemce k podání nabídky na plnění veřejné zakázky:

Název zakázky:

„SILVESTR na náměstí Svobody“

(dále jen „veřejná zakázka“ nebo „VZ“)

Veřejná zakázka na:

Dodávky

Služby

stavební práce

Údaje o zadavateli:

TIC BRNO, příspěvková organizace

se sídlem: Radnická 365/2, Brno 602 00

IČO: 00101460, DIČ: CZ00101460

zapsaná v OR vedeném KS v Brně, oddíl Pr, vložka 18

zastoupená: Mgr. et Mgr. Janou Tichou Janulíkovou, ředitelkou organizace

kontaktní osoba (technické a bezpečnostní záležitosti): Bc. Vladimír Vorál, tel.:+420 606 020 806, e-mail: voral@ticbrno.cz.

kontaktní osoba (program): BcA. David Velčovský, tel.: +420 725 415 622, e-mail: velcovsky@ticbrno.cz

 

(dále jen „zadavatel“ nebo „TIC BRNO, příspěvková organizace“)

Zadavatel výslovně upozorňuje, že předmětná veřejná zakázka, co by veřejná zakázka malého rozsahu, je v souladu s ustanovením § 27 ZoZVZ zadávaná mimo režim tohoto zákona při respektování základních zásad vymezených ustanovením § 6 téhož zákona.

Popis předmětu veřejné zakázky na služby:

Zajištění světelné show a komplexního produkčního a bezpečnostního řešení dne 31. 12. 2019 a 1. 1. 2020 na náměstí Svobody v Brně.

Požadavky na bezpečnostní řešení, které musí obsahovat:

  • zajištění bezpečnosti na celém nám. Svobody dle charakteru lokality (včetně řešení eventuálních vzniklých problémů) s ohledem na spolupráci s bezpečnostní agenturou Brněnských Vánoc, včetně popisu zapojení jednotek IZS a produkčního řešení akce v době 31. 12. 2019 a 1. 1. 2020
  • způsob a realizace, jakým bude zajištěný vstup a odchod návštěvníků (dodržení bezpečnostního režimu: zákaz nošení zbraní, zákaz konzumace vlastního alkoholu, zákaz vlastní pyrotechniky aj.)
  • zpracování návrhu návštěvního řádu
  • způsob kontroly udržování maximálního počtu návštěvníků, zabezpečení a regulace počtu návštěvníků (nad 10.000)
  • zajištění požárního a zdravotnického dozoru
  • zajištění týmu bezpečnostních pracovníků s potřebnou kvalifikací
  • zajištění výluky MHD – DPMB (v souvislosti s navrženým bezpečnostním řešením)

 

Požadavky na zajištění světelné show (ne ohňostroj)

  • vytvoření a realizace světelné show k oslavě příchodu nového roku
  • cílové skupiny: občané Brna a turisté vyhledávající kultivovanou a bezpečnou oslavu Silvestra ve veřejném prostoru města v kulisách vánočních trhů (trvají do 5. 1. 2020)
  • předpokládaný obsah programu: formát vrcholící světelnou show, předchází mu multižánrový program (hudba, mluvené slovo, tanec atp.) - v produkci / spolupráci s TIC BRNO
  • předpokládá se, že program nebude extrémně hlučný, preferujeme příjemnou, komfortní atmosféru vhodnou pro setkávání
  • předpokládá se součinnost s dodavatelem ozvučení TIC BRNO
  • předpokládá se součinnost s TIC BRNO, realizátorem Brněnských Vánoc
  • program bude navazovat na program TIC BRNO (Brněnské Vánoce), 31. 12. 2019 20:00 -24:00 hod.

 

Propagace:

  • propagace není součástí zadání, bude zajištěno městem Brnem
  • předpokládá se součinnost dodavatele s městem Brnem při propagaci akce (dodání podkladů, účast na TK atp.)

 

Ostatní požadavky:

  • zajištění kompletního povolení dle platné legislativy (k navrženému řešení ZUK, dopravní značení, OPP)
  • zajištění součinnosti se subjekty (zejména odbor kultury, odbor památkové péče, odbor správy majetku, TSB a DPMB) - zakrytí sloupu a orloje.
    • závěrečný úklid po konané akci a předání lokality druhé straně/bezpečnostní agentuře

Předpokládaná doba plnění VZ

31. 12. 2019 od 10:00 hod. – do 1. 1. 2020 do 05:00 hod.

Maximální hodnota VZ:

 

800.000,- Kč bez DPH

 

Celková hodnota zakázky je zadavatelem stanovena jako absolutní obchodní podmínka – je nejvýše přípustná – tj. cena maximální, za předmět plnění veřejné zakázky.

Místo plnění VZ:

náměstí Svobody v Brně

Prohlídka místa plnění VZ:

Zadavatel umožní dodavatelům prohlídku místa plnění po dohodě s výše uvedenou kontaktní osobou zadavatele

Prokázání kvalifikace dodavatelem:

Zhotovitel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svojí kvalifikaci:

a)    splněním základní způsobilosti

b)    splněním profesní způsobilosti

c)    splněním podmínek technické kvalifikace

a)    Základní způsobilost:

Základní způsobilost prokáže dodavatel podpisem čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna jednat jménem či za dodavatele. Vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 2 této výzvy.

b)    Profesní způsobilost:

1)    Oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (výpis ze živnostenského rejstříku) a současně

2)    Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

3)    Výše uvedené doklady mohou být nahrazeny výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů dle ust. § 226 a násl. Zák. č. 134/2016 Sb.

4)    Seznam všech subdodavatelů jež by uchazeč využíval pro naplnění zakázky.

c) Technická kvalifikace:

Dodavatel prokáže splnění podmínek technické kvalifikace uvedením min. 3 významných zakázek srovnatelného rozsahu, jejichž předmětem byla:

  1. komplexní produkce akce / eventu
  2. komplexní realizace světelné show
  3. komplexní bezpečnostní zajištění akce 

 

Kvalifikační způsobilost v bodech I. až III. lze splnit prostřednictvím subdodavatele. V přehledu referenčních zakázek bude v popisu každé zakázky uvedeno:

  1. období realizace zakázky a její rozsah
  2. název zakázky nebo stručný popis kontaktní osoby dodavatele, jemuž byla veřejná zakázka poskytnuta,
  3. dodavateli potvrzená reference 

 

Kritérium pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti nabídek, která bude hodnocena dle následujících kritérií:

  1. 1.    Návrh programu světelné show  - váha kritéria 50%

Návrh světelné show (storyboard, technologické řešení, představení tvůrců). Nejlépe bude hodnocen návrh, který bude na nejvyšší úrovni z hlediska použité technologie, vizuality, narace, tempa, kompozice a celkového dojmu. Hodnocena bude také realizovatelnost díla v daném prostoru.

  1. 2.    Návrh bezpečnostního řešení - váha kritéria 40%

Nejlépe bude hodnocena nabídka, která zajistí nejvyšší bezpečnost akce a komfort návštěvníků. Dodavatel je povinen předložit systém zajištění ostrahy s vytipováním kritických časů, bodů, hrozeb a způsob řešení. Nejlépe bude hodnocena nabídka, která zajistí maximální ochranu střeženého místa a nejvyšší minimalizaci rizik.

  1. 3.    Nejnižší celková nabídková cena bez DPH (v Kč) - váha kritéria 10%

Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabízenou cenou za poskytované služby bez DPH.

Způsob hodnocení nabídek:

Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise následující způsob hodnocení:

Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 – 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena každým členem hodnoticí komise bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.

-        Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky.

-        Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

-        Pro kritéria, která nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek bude odůvodněno přiřazení konkrétních hodnot v každém dílčím kritériu u každé jednotlivé nabídky.

Získaný počet bodů bude vynásoben váhou kritéria.

V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu č. 1, v případě shody i v tomto kritériu pak pořadí v kritériu č. 2, v případě shody i v tomto kritériu pak pořadí v kritériu č. 3.

V případě rovnosti bodových hodnot i po zhodnocení nabídek dle jednotlivých kritérií rozhoduje o celkovém pořadí nabídek los za účasti těch dodavatelů, jejichž nabídky získaly shodné bodové hodnoty.

Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka s nejvyšším počtem bodů za všechna kritéria celkem.

Požadavky na zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za celou veřejnou zakázku v krycím listu, a to v souladu s touto výzvou. Nabídkové ceny jsou závazné po celou dobu trvání plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady zhotovitele spojené s plněním předmětu veřejné zakázky.

Nabídková cena bude stanovena v souladu se zadávacími podmínkami jako cena nejvýše přípustná a bude uvedena v české měně v členění nabídková cena bez DPH, DPH, nabídková cena celkem včetně DPH.

Dodavatelé z EU a třetích zemí musí vyjádřit cenu vč. DPH, a to i v případě, že sami DPH neodvádějí, jelikož musí vzít v úvahu platnou daňovou legislativu ČR.

Obchodní podmínky zadavatele:

  1. Předmět veřejné zakázky bude realizován na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem jako objednatelem a vybraným dodavatelem. Návrh smlouvy musí být v souladu se zadávací dokumentací a musí obsahovat níže uvedené platební a obchodní podmínky:
  2. Smlouva bude uzavřena na dobu určitou do 1. 1. 2020 včetně.
  3. Pro případ prodlení dodavatele s poskytnutím služby bude sjednána smluvní pokuta ve výši 0,05% z ceny za službu za každý den prodlení se zhotovením či s dodáním.
  4. Platba za službu bude provedena na základě faktury dodavatele, která bude vystavena do 5 dnů po uskutečnění akce. Faktura bude mít náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění, a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.
  5. Lhůta splatnosti faktury činí 21 kalendářních dnů ode dne doručení řádně vyhotovené faktury zadavateli a bude uváděna na daňovém dokladu.
  6. Zadavatel je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, pokud nebude obsahovat zákonem stanovené náležitosti. Dodavatel je povinen vystavit fakturu novou s lhůtou splatnosti v délce 21 kalendářních dnů ode dne doručení zadavateli.
  7. Součástí smlouvy bude ujednání o tom, že si je dodavatel vědom toho, že je ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění, povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
  8. Součástí smlouvy bude dále následující ujednání:

-       Všichni zaměstnanci dodavatele (případně subdovávající bezpečnostní agentura), kteří se budou podílet na realizaci zakázky z hlediska bezpečnosti, budou vybaveni jednotným stejnokrojem prokazujícím příslušnost k pořadatelské službě a budou vybavení spojovacími prostředky, zároveň veškerý pořadatelský tým musí být v adekvátní psychické a fyzické kondici v souladu s typem akce

-       Dodavatel je povinen zajistit po celou dobu konání akce bezpečnostního koordinátora na pozici velícího pracovníka.

-       Na realizaci veřejné zakázky se budou podílet pracovníci s alespoň základní znalostí cizího jazyka (nejlépe angličtina, němčina nebo ruština).

  1. Pro případ porušení povinnosti dodavatele specifikovaných odst. 8. Obchodních podmínek sjednávají smluvní strany smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč za každé i jednotlivé porušení smluvní povinnosti.
  2. Smlouva bude podepsána oprávněnou osobou dodavatele, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby dle platné legislativy, ve všech částech k podpisu určených.
  3. Návrh smlouvy předloží dodavatel.
  4. Pokud jedná jménem či za dodavatele zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce za návrhem smlouvy předložena platná plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.
  5. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedeni všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, a smlouvy musí být podepsány oprávněnou osobou všech dodavatelů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených).
  6. Podáním nabídky se dodavatel zavazuje vzít na sebe nebezpečí změny okolností. Smluvně bude vyloučeno použití ustanovení § 1765 a § 1767 občanského zákoníku.

Vlastní sestavení nabídky dodavatele:

Nabídka bude seřazena a očíslována následovně:

  1. Krycí list nabídky (příloha č. 1 této zadávací dokumentace),
  2. Doklady, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci:
    1. Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (příloha č. 2 této výzvy),
    2. Čestné prohlášení - vázanost nabídkou a akceptace výhrad (příloha č. 3 této výzvy),
      1. Výpis ze živnostenského rejstříku prokazující aktivní živnostenské oprávnění ke dni realizace zakázky,
      2. Výpis z obchodního rejstříku, je-li v něm dodavatel zapsán.
      3. Soupis referenčních zakázek
      4. Návrh světelné show (představení konceptu / storyboard, technologické řešení včetně uvedení použité techniky, představení tvůrců)
      5. Návrh bezpečnostního řešení
      6. Prohlášení dodavatele o tom, že osoby zajišťující vykonávání bezpečnostního řešení:

-       jsou v řádné fyzické kondici odpovídající charakteru činnosti jimi vykonávané dle tohoto výběrového řízení,

-       jsou nadáni základní znalostí Angličtiny (případně Ruštiny nebo Němčiny),

-       jsou v pracovně právním vztahu k uchazeči či k jeho subdodavatelskému subjektu.

  1. Vizuální specifikace (grafické zpracování) stejnokroje, jímž budou vybaveni pracovníci uchazeče zajišťující bezpečnost akce.
  2. Seznam kompetentních osob dodavatele za technické věci, za produkci a za bezpečnost.
  3. Přílohy (nepovinné).

Pokyny pro zpracování nabídky, jiné požadavky zadavatele na plnění předmětu veřejné zakázky:

  • Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nabídka nesmí obsahovat variantní řešení.
  • Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo je subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí. Dodavatele, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti ve výběrovém řízení. Vyloučení dodavatele včetně důvodu zadavatel písemně oznámí dodavateli.
  • Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce, ve dvou vyhotoveních, tj. v 1 originále (výtisk označí pojmem „originál") a v 1 kopii (výtisk označí pojmem „kopie"). Přijímány budou pouze nabídky v nepoškozeném a neotevřeném obalu, obal bude označen výrazným textem: "NEOTVÍRAT - VEŘEJNÁ ZAKÁZKA:

„ SILVESTR na náměstí Svobody“

  • Na obálce bude dále uvedena adresa zadavatele a adresa dodavatele.
  • Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy tak, aby bez násilného porušení „pečeti“ nebylo možno žádný list volně vyjmout. Pečeť bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a orazítkována. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou a nepřerušenou číselnou řadou, včetně všech vložených příloh.
  • Nabídka nesplňující požadavky zadavatele co do předložení podkladů prokazujících splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů uvedených v zadávacích podmínkách bude zadavatelem vyřazena, nebude – li nabídka uchazečem o chybějící podklady doplněna ani k výzvě zadavatele ve lhůtě 2 pracovních dnů.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, příp. upřesnit zadávací podmínky.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo nerealizovat zakázku v plném rozsahu.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo přiměřeně změnit rozsah zakázky.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo po dohodě s vítězným uchazečem upravit smluvní podmínky.
  • Zadávací lhůta (lhůta, po kterou jsou dodavatelé svou nabídkou vázáni) činí 30 dnů a počíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. V případě výběru této nabídky jako nejvhodnější se lhůta, po kterou je dodavatel svou nabídkou vázán, prodlužuje do uzavření smlouvy.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit zadávací řízení.
  • Dle § 2e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
  • Dodavatel bere na vědomí povinnost zadavatele vyplývající ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a podáním nabídky vyjadřuje souhlas s možným zveřejněním smlouvy, pokud dojde k jejímu uzavření.
  • Dodavatelé jsou oprávněni požadovat po zadavateli vysvětlení podmínek výběrového řízení, a to písemnou formou; žádosti o dodatečné informace je třeba adresovat kontaktním osobám uvedeným v záhlaví této výzvy; žádosti o dodatečné informace musí být zadavateli doručeny nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty podání nabídek.
  • Výběrem nejvhodnější nabídky dodavateli nevzniká právní vztah.
  • Předložením obchodních podmínek ve formě smlouvy dodavateli nevzniká právo na její realizaci v nezměněné podobě.
  • Dodavatel se podáním nabídky zavazuje vzít na sebe nebezpečí změny okolností. Smluvně bude vyloučeno použití ustanovení § 1765 až § 1767 Občanského zákoníku.

Lhůta pro podání nabídky:

 

Nabídky budou předány do:         Datum: 16. 10. 2019                                   Hodina: 11:00 hod.

Místo pro předání nabídek: 

Nabídky budou předány osobně nebo poštou na adresu zadavatele:

TIC Brno, příspěvková organizace,

podatelna (sekretariát ředitelky),

Radnická 365/2, 602 00 Brno.

 

Úřední hodiny sekretariátu:

Pondělí – Čtvrtek 9:00 – 11:00, 12:00 – 15:00

Pátek 9:00 – 11:00

V Brně dne:

 

 

 

 

Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková

ředitelka organizace

TIC BRNO, příspěvková organizace

      

 

 

 

Přílohy:                     

  1. Krycí list nabídky
  2. Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti
  3. Čestné prohlášení vázanost nabídkou a akceptace výhrad
  4. Informace o GDPR