Název zakázky: „SILVESTR na náměstí Svobody“ (dále jen „veřejná zakázka“ nebo „VZ“) |
Veřejná zakázka na: | Dodávky | Služby | stavební práce |
Údaje o zadavateli: TIC BRNO, příspěvková organizace se sídlem: Radnická 365/2, Brno 602 00 IČO: 00101460, DIČ: CZ00101460 zapsaná v OR vedeném KS v Brně, oddíl Pr, vložka 18 zastoupená: Mgr. et Mgr. Janou Tichou Janulíkovou, ředitelkou organizace kontaktní osoba (technické a bezpečnostní záležitosti): Bc. Vladimír Vorál, tel.:+420 606 020 806, e-mail: voral@ticbrno.cz. kontaktní osoba (program): BcA. David Velčovský, tel.: +420 725 415 622, e-mail: velcovsky@ticbrno.cz. (dále jen „zadavatel“ nebo „TIC BRNO, příspěvková organizace“) |
Zadavatel výslovně upozorňuje, že předmětná veřejná zakázka, co by veřejná zakázka malého rozsahu, je v souladu s ustanovením § 27 ZoZVZ zadávaná mimo režim tohoto zákona při respektování základních zásad vymezených ustanovením § 6 téhož zákona. |
Popis předmětu veřejné zakázky na služby: Zajištění světelné show a komplexního produkčního a bezpečnostního řešení dne 31. 12. 2019 a 1. 1. 2020 na náměstí Svobody v Brně. Požadavky na bezpečnostní řešení, které musí obsahovat: - zajištění bezpečnosti na celém nám. Svobody dle charakteru lokality (včetně řešení eventuálních vzniklých problémů) s ohledem na spolupráci s bezpečnostní agenturou Brněnských Vánoc, včetně popisu zapojení jednotek IZS a produkčního řešení akce v době 31. 12. 2019 a 1. 1. 2020
- způsob a realizace, jakým bude zajištěný vstup a odchod návštěvníků (dodržení bezpečnostního režimu: zákaz nošení zbraní, zákaz konzumace vlastního alkoholu, zákaz vlastní pyrotechniky aj.)
- zpracování návrhu návštěvního řádu
- způsob kontroly udržování maximálního počtu návštěvníků, zabezpečení a regulace počtu návštěvníků (nad 10.000)
- zajištění požárního a zdravotnického dozoru
- zajištění týmu bezpečnostních pracovníků s potřebnou kvalifikací
- zajištění výluky MHD – DPMB (v souvislosti s navrženým bezpečnostním řešením)
Požadavky na zajištění světelné show (ne ohňostroj) - vytvoření a realizace světelné show k oslavě příchodu nového roku
- cílové skupiny: občané Brna a turisté vyhledávající kultivovanou a bezpečnou oslavu Silvestra ve veřejném prostoru města v kulisách vánočních trhů (trvají do 5. 1. 2020)
- předpokládaný obsah programu: formát vrcholící světelnou show, předchází mu multižánrový program (hudba, mluvené slovo, tanec atp.) - v produkci / spolupráci s TIC BRNO
- předpokládá se, že program nebude extrémně hlučný, preferujeme příjemnou, komfortní atmosféru vhodnou pro setkávání
- předpokládá se součinnost s dodavatelem ozvučení TIC BRNO
- předpokládá se součinnost s TIC BRNO, realizátorem Brněnských Vánoc
- program bude navazovat na program TIC BRNO (Brněnské Vánoce), 31. 12. 2019 20:00 -24:00 hod.
Propagace: - propagace není součástí zadání, bude zajištěno městem Brnem
- předpokládá se součinnost dodavatele s městem Brnem při propagaci akce (dodání podkladů, účast na TK atp.)
Ostatní požadavky: - zajištění kompletního povolení dle platné legislativy (k navrženému řešení ZUK, dopravní značení, OPP)
- zajištění součinnosti se subjekty (zejména odbor kultury, odbor památkové péče, odbor správy majetku, TSB a DPMB) - zakrytí sloupu a orloje.
- závěrečný úklid po konané akci a předání lokality druhé straně/bezpečnostní agentuře
|
Předpokládaná doba plnění VZ | 31. 12. 2019 od 10:00 hod. – do 1. 1. 2020 do 05:00 hod. |
Maximální hodnota VZ: | 800.000,- Kč bez DPH Celková hodnota zakázky je zadavatelem stanovena jako absolutní obchodní podmínka – je nejvýše přípustná – tj. cena maximální, za předmět plnění veřejné zakázky. |
Místo plnění VZ: | náměstí Svobody v Brně |
Prohlídka místa plnění VZ: | Zadavatel umožní dodavatelům prohlídku místa plnění po dohodě s výše uvedenou kontaktní osobou zadavatele |
Prokázání kvalifikace dodavatelem: | Zhotovitel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svojí kvalifikaci: a) splněním základní způsobilosti b) splněním profesní způsobilosti c) splněním podmínek technické kvalifikace |
a) Základní způsobilost: | Základní způsobilost prokáže dodavatel podpisem čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna jednat jménem či za dodavatele. Vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 2 této výzvy. |
b) Profesní způsobilost: | 1) Oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (výpis ze živnostenského rejstříku) a současně 2) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. 3) Výše uvedené doklady mohou být nahrazeny výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů dle ust. § 226 a násl. Zák. č. 134/2016 Sb. 4) Seznam všech subdodavatelů jež by uchazeč využíval pro naplnění zakázky. |
c) Technická kvalifikace: | Dodavatel prokáže splnění podmínek technické kvalifikace uvedením min. 3 významných zakázek srovnatelného rozsahu, jejichž předmětem byla: - komplexní produkce akce / eventu
- komplexní realizace světelné show
- komplexní bezpečnostní zajištění akce
Kvalifikační způsobilost v bodech I. až III. lze splnit prostřednictvím subdodavatele. V přehledu referenčních zakázek bude v popisu každé zakázky uvedeno: - období realizace zakázky a její rozsah
- název zakázky nebo stručný popis kontaktní osoby dodavatele, jemuž byla veřejná zakázka poskytnuta,
- dodavateli potvrzená reference
|
Kritérium pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti nabídek, která bude hodnocena dle následujících kritérií: - 1. Návrh programu světelné show - váha kritéria 50%
Návrh světelné show (storyboard, technologické řešení, představení tvůrců). Nejlépe bude hodnocen návrh, který bude na nejvyšší úrovni z hlediska použité technologie, vizuality, narace, tempa, kompozice a celkového dojmu. Hodnocena bude také realizovatelnost díla v daném prostoru. - 2. Návrh bezpečnostního řešení - váha kritéria 40%
Nejlépe bude hodnocena nabídka, která zajistí nejvyšší bezpečnost akce a komfort návštěvníků. Dodavatel je povinen předložit systém zajištění ostrahy s vytipováním kritických časů, bodů, hrozeb a způsob řešení. Nejlépe bude hodnocena nabídka, která zajistí maximální ochranu střeženého místa a nejvyšší minimalizaci rizik. - 3. Nejnižší celková nabídková cena bez DPH (v Kč) - váha kritéria 10%
Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabízenou cenou za poskytované služby bez DPH. |
Způsob hodnocení nabídek: Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise následující způsob hodnocení: Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 – 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena každým členem hodnoticí komise bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. - Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. - Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. - Pro kritéria, která nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek bude odůvodněno přiřazení konkrétních hodnot v každém dílčím kritériu u každé jednotlivé nabídky. Získaný počet bodů bude vynásoben váhou kritéria. V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu č. 1, v případě shody i v tomto kritériu pak pořadí v kritériu č. 2, v případě shody i v tomto kritériu pak pořadí v kritériu č. 3. V případě rovnosti bodových hodnot i po zhodnocení nabídek dle jednotlivých kritérií rozhoduje o celkovém pořadí nabídek los za účasti těch dodavatelů, jejichž nabídky získaly shodné bodové hodnoty. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka s nejvyšším počtem bodů za všechna kritéria celkem. |
Požadavky na zpracování nabídkové ceny: Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za celou veřejnou zakázku v krycím listu, a to v souladu s touto výzvou. Nabídkové ceny jsou závazné po celou dobu trvání plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady zhotovitele spojené s plněním předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena v souladu se zadávacími podmínkami jako cena nejvýše přípustná a bude uvedena v české měně v členění nabídková cena bez DPH, DPH, nabídková cena celkem včetně DPH. Dodavatelé z EU a třetích zemí musí vyjádřit cenu vč. DPH, a to i v případě, že sami DPH neodvádějí, jelikož musí vzít v úvahu platnou daňovou legislativu ČR. |
Obchodní podmínky zadavatele: - Předmět veřejné zakázky bude realizován na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem jako objednatelem a vybraným dodavatelem. Návrh smlouvy musí být v souladu se zadávací dokumentací a musí obsahovat níže uvedené platební a obchodní podmínky:
- Smlouva bude uzavřena na dobu určitou do 1. 1. 2020 včetně.
- Pro případ prodlení dodavatele s poskytnutím služby bude sjednána smluvní pokuta ve výši 0,05% z ceny za službu za každý den prodlení se zhotovením či s dodáním.
- Platba za službu bude provedena na základě faktury dodavatele, která bude vystavena do 5 dnů po uskutečnění akce. Faktura bude mít náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění, a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.
- Lhůta splatnosti faktury činí 21 kalendářních dnů ode dne doručení řádně vyhotovené faktury zadavateli a bude uváděna na daňovém dokladu.
- Zadavatel je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, pokud nebude obsahovat zákonem stanovené náležitosti. Dodavatel je povinen vystavit fakturu novou s lhůtou splatnosti v délce 21 kalendářních dnů ode dne doručení zadavateli.
- Součástí smlouvy bude ujednání o tom, že si je dodavatel vědom toho, že je ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění, povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
- Součástí smlouvy bude dále následující ujednání:
- Všichni zaměstnanci dodavatele (případně subdovávající bezpečnostní agentura), kteří se budou podílet na realizaci zakázky z hlediska bezpečnosti, budou vybaveni jednotným stejnokrojem prokazujícím příslušnost k pořadatelské službě a budou vybavení spojovacími prostředky, zároveň veškerý pořadatelský tým musí být v adekvátní psychické a fyzické kondici v souladu s typem akce - Dodavatel je povinen zajistit po celou dobu konání akce bezpečnostního koordinátora na pozici velícího pracovníka. - Na realizaci veřejné zakázky se budou podílet pracovníci s alespoň základní znalostí cizího jazyka (nejlépe angličtina, němčina nebo ruština). - Pro případ porušení povinnosti dodavatele specifikovaných odst. 8. Obchodních podmínek sjednávají smluvní strany smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč za každé i jednotlivé porušení smluvní povinnosti.
- Smlouva bude podepsána oprávněnou osobou dodavatele, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby dle platné legislativy, ve všech částech k podpisu určených.
- Návrh smlouvy předloží dodavatel.
- Pokud jedná jménem či za dodavatele zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce za návrhem smlouvy předložena platná plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.
- Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedeni všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, a smlouvy musí být podepsány oprávněnou osobou všech dodavatelů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených).
- Podáním nabídky se dodavatel zavazuje vzít na sebe nebezpečí změny okolností. Smluvně bude vyloučeno použití ustanovení § 1765 a § 1767 občanského zákoníku.
|
Vlastní sestavení nabídky dodavatele: Nabídka bude seřazena a očíslována následovně: - Krycí list nabídky (příloha č. 1 této zadávací dokumentace),
- Doklady, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci:
- Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (příloha č. 2 této výzvy),
- Čestné prohlášení - vázanost nabídkou a akceptace výhrad (příloha č. 3 této výzvy),
- Výpis ze živnostenského rejstříku prokazující aktivní živnostenské oprávnění ke dni realizace zakázky,
- Výpis z obchodního rejstříku, je-li v něm dodavatel zapsán.
- Soupis referenčních zakázek
- Návrh světelné show (představení konceptu / storyboard, technologické řešení včetně uvedení použité techniky, představení tvůrců)
- Návrh bezpečnostního řešení
- Prohlášení dodavatele o tom, že osoby zajišťující vykonávání bezpečnostního řešení:
- jsou v řádné fyzické kondici odpovídající charakteru činnosti jimi vykonávané dle tohoto výběrového řízení, - jsou nadáni základní znalostí Angličtiny (případně Ruštiny nebo Němčiny), - jsou v pracovně právním vztahu k uchazeči či k jeho subdodavatelskému subjektu. - Vizuální specifikace (grafické zpracování) stejnokroje, jímž budou vybaveni pracovníci uchazeče zajišťující bezpečnost akce.
- Seznam kompetentních osob dodavatele za technické věci, za produkci a za bezpečnost.
- Přílohy (nepovinné).
|
Pokyny pro zpracování nabídky, jiné požadavky zadavatele na plnění předmětu veřejné zakázky: - Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nabídka nesmí obsahovat variantní řešení.
- Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo je subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí. Dodavatele, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti ve výběrovém řízení. Vyloučení dodavatele včetně důvodu zadavatel písemně oznámí dodavateli.
- Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce, ve dvou vyhotoveních, tj. v 1 originále (výtisk označí pojmem „originál") a v 1 kopii (výtisk označí pojmem „kopie"). Přijímány budou pouze nabídky v nepoškozeném a neotevřeném obalu, obal bude označen výrazným textem: "NEOTVÍRAT - VEŘEJNÁ ZAKÁZKA:
„ SILVESTR na náměstí Svobody“ - Na obálce bude dále uvedena adresa zadavatele a adresa dodavatele.
- Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy tak, aby bez násilného porušení „pečeti“ nebylo možno žádný list volně vyjmout. Pečeť bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a orazítkována. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou a nepřerušenou číselnou řadou, včetně všech vložených příloh.
- Nabídka nesplňující požadavky zadavatele co do předložení podkladů prokazujících splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů uvedených v zadávacích podmínkách bude zadavatelem vyřazena, nebude – li nabídka uchazečem o chybějící podklady doplněna ani k výzvě zadavatele ve lhůtě 2 pracovních dnů.
- Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, příp. upřesnit zadávací podmínky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo nerealizovat zakázku v plném rozsahu.
- Zadavatel si vyhrazuje právo přiměřeně změnit rozsah zakázky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo po dohodě s vítězným uchazečem upravit smluvní podmínky.
- Zadávací lhůta (lhůta, po kterou jsou dodavatelé svou nabídkou vázáni) činí 30 dnů a počíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. V případě výběru této nabídky jako nejvhodnější se lhůta, po kterou je dodavatel svou nabídkou vázán, prodlužuje do uzavření smlouvy.
- Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit zadávací řízení.
- Dle § 2e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
- Dodavatel bere na vědomí povinnost zadavatele vyplývající ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a podáním nabídky vyjadřuje souhlas s možným zveřejněním smlouvy, pokud dojde k jejímu uzavření.
- Dodavatelé jsou oprávněni požadovat po zadavateli vysvětlení podmínek výběrového řízení, a to písemnou formou; žádosti o dodatečné informace je třeba adresovat kontaktním osobám uvedeným v záhlaví této výzvy; žádosti o dodatečné informace musí být zadavateli doručeny nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty podání nabídek.
- Výběrem nejvhodnější nabídky dodavateli nevzniká právní vztah.
- Předložením obchodních podmínek ve formě smlouvy dodavateli nevzniká právo na její realizaci v nezměněné podobě.
- Dodavatel se podáním nabídky zavazuje vzít na sebe nebezpečí změny okolností. Smluvně bude vyloučeno použití ustanovení § 1765 až § 1767 Občanského zákoníku.
|
Lhůta pro podání nabídky: Nabídky budou předány do: Datum: 16. 10. 2019 Hodina: 11:00 hod. |
Místo pro předání nabídek: Nabídky budou předány osobně nebo poštou na adresu zadavatele: TIC Brno, příspěvková organizace, podatelna (sekretariát ředitelky), Radnická 365/2, 602 00 Brno. Úřední hodiny sekretariátu: Pondělí – Čtvrtek 9:00 – 11:00, 12:00 – 15:00 Pátek 9:00 – 11:00 |
V Brně dne: Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková ředitelka organizace TIC BRNO, příspěvková organizace |
| | | | | |