VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU
ve smyslu ustanovení § 31, v návaznosti na ustanovení § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZoZVZ“)
Turistické informační centrum města Brna, příspěvková organizace, jako zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu, vyzývá touto výzvou zájemce k podání nabídky na plnění veřejné zakázky:
Název zakázky: „Velkoformátový tisk propagačních materiálů pro rok 2017“ dále jen „veřejná zakázka“ |
| |
Údaje o zadavateli: Turistické informační centrum města Brna, příspěvková organizace se sídlem: Radnická 2 – 10, Brno 658 78 IČ: 00101460, DIČ: CZ00101460 zastoupená: Mgr. et Mgr. Janou Tichou Janulíkovou, ředitelkou organizace kontaktní osoba: Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková, tel.: 606717732, e-mail: janulikova@ticbrno.cz (dále jen „zadavatel“ nebo „TICmB“) |
| |
Zadavatel výslovně upozorňuje, že předmětná veřejná zakázka, co by zakázka malého rozsahu, je v souladu s ustanovením § 31 ZoZVZ zadávaná mimo režim tohoto zákona při respektování základních zásad vymezených ustanovením § 6 téhož zákona. |
| |
Popis předmětu veřejné zakázky na služby: Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a jedním či více, maximálně dvěma dodavateli na dobu určitou do 31. 12. 2017, jejímž předmětem je dodání služby spočívající v celoročním velkoformátovém tisku propagačních materiálů pro zadavatele dle v příloze uvedené technické specifikace a nákladu. Služby mají být dodány minimálně v rozsahu specifikovaném přílohou č. 1, jenž může být doplněn / upraven zadavatelem dle aktuálních potřeb. |
| |
Požadavky na zpracování nabídky uchazeče: Pro účely výběrového řízení, tj. porovnání nabídek budou sloužit vzorové příklady specifikované přílohou č. 4. Uchazeč je tedy povinen v rámci nabídky předložit přehlednou cenovou nabídku vztahující se ke každému z dodavatelem vymezených příkladů poptávky z hlediska předmětu služby a jejího rozsahu (nákladu).
Nabídka ceny bude specifikována v těchto dvou variantách: a) Cena tisku b) Cena tisku včetně dopravy do sídla zadavatele |
| |
Doba plnění VZ: | Od uzavření smlouvy (předpoklad v měsíci lednu 2017) |
|
Předpokládaná hodnota VZ | Rozmezí 200.000,- Kč – 1.200.000,- Kč včetně DPH Maximálně 2.000.000,- Kč včetně DPH |
|
Hodnotící kritérium: | Nejnižší nabídková cena včetně DPH |
|
Místo plnění VZ: | Sídlo zadavatele |
|
Kvalifikační doklady uchazeče: | Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci: a) splněním základních kvalifikačních předpokladů b) splněním profesních kvalifikačních předpokladů c) splněním technických kvalifikačních předpokladů. |
|
a) Základní kvalifikační předpoklady | Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč podpisem čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení tvoří 2této výzvy. |
|
b) Profesní kvalifikační předpoklady |
Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč v prosté kopii. Zadavatel může po vybraném uchazeči požadovat před podpisem smlouvy předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace tohoto uchazeče, ne starší 90 dní. V takovém případě je uchazeč povinen originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace poskytnout. |
|
c) Technické kvalifikační předpoklady | Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč uvedením min. jedné zakázky stejného charakteru a velikosti zajištěné uchazečem v posledních 5 letech, vč. uvedení kontaktních osob zadavatelů. |
|
Další součásti zadávací dokumentace Součástí nabídky uchazeče bude dále krycí list nabídky (příloha č. 2). |
| |
Obchodní podmínky:
|
| |
Další požadavky zadavatele Výběrem nejvhodnější nabídky uchazeči nevzniká právní vztah. |
| |
Pokyny pro zpracování nabídky:
|
| |
Lhůta pro podání nabídky: Nabídky budou předány do: 21. 2. 2017 Hodina: 12:00 hod. |
| |
Místo pro předání nabídek: Nabídky budou předány osobně nebo poštou na adresu zadavatele: Turistické informační centrum města Brna, příspěvková organizace, sekretariát (I. patro), Radnická 4, 658 78 Brno. Úřední hodiny sekretariátu: 9:00 – 15.00 hod. |
| |
V Brně dne: 14.2.2017
Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková ředitelka organizace Turistické informační centrum města Brna, příspěvková organizace
|
1. Předpokládaný / orientační odhad požadovaného objemu práce
2. Krycí list nabídky
3. Čestné prohlášení k základním kvalifikačním předpokladům
4. Příklady poptávky pro specifikaci cenové nabídky