VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU
ve smyslu ustanovení § 31, v návaznosti na ustanovení § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZoZVZ“)
TIC BRNO, příspěvková organizace, jako zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu, vyzývá touto výzvou zájemce k podání nabídky na plnění veřejné zakázky:
Název zakázky: „Zajištění inzerce formou pronájmu plakátovacích ploch, výlepu a instalace plakátů pro období srpen 2017 – srpen 2018„ (dále jen „veřejná zakázka“ nebo „VZ“) |
| ||||
Veřejná zakázka na: | Dodávky | Služby | stavební práce |
| |
Údaje o zadavateli:TIC BRNO, příspěvková organizace se sídlem: Radnická 365 / 2, Brno 602 00 IČO: 00101460, DIČ: CZ00101460 zapsaná v OR vedeném KS v Brně, oddíl Pr, vložka 18 zastoupená: Mgr. et Mgr. Janou Tichou Janulíkovou, ředitelkou organizace kontaktní osoba: Bc. Filip Nekola, tel.: +420 773 762 301, e-mail: nekola@ticbrno.cz (dále jen „zadavatel“ nebo „TICmB“) |
| ||||
Popis předmětu veřejné zakázky na služby: Předmětem veřejné zakázky je: Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy s dodavatelem na zajištění inzerce formou pronájmu plakátovacích ploch, výlepu a instalace plakátů na plakátovacích plochách ve formátech A0, A1 a A2, a to za účelem zajištění propagace a publicity zadavatele a jím pořádaných, spolupořádaných nebo jinak zajišťovaných kulturních a společenských akcí. Plakáty budou dodávány zadavatelem ve sjednané lhůtě před požadovaným termínem výlepu. Předpokládaný rozsah výlepu je uveden v příloze č. 1 k této výzvě. Zadavatel si vyhrazuje právo nerealizovat zakázku v plném rozsahu. Vždy budou hrazeny výhradně skutečně realizované služby. Specifikace zadavatelem požadovaných plakátovacích ploch: Plakáty musí být umístěny na venkovních plochách, primárně určených k plakátování, na území města Brna, na dobře viditelných a frekventovaných místech, tak, aby bylo osloveno co nejvíce potenciálních návštěvníků z řad široké veřejnosti. Venkovní plochy určené k plakátování musí být reprezentativního charakteru, který dle zadavatele splňují pouze plakátovací plochy ve tvaru válce (samostatně stojícího nebo zavěšeného), klasické plakátovací plochy typu deska/tabule samostatně stojící, které nejsou součástí jiného zařízení, nebo billboardové plochy, a to všechny minimálně o rozměrech normalizovaného formátu A0. |
| ||||
Předpokládaná doba plnění VZ | Srpen 2017 – srpen 2018 |
| |||
Předpokládaná hodnota VZ: | 350.000,- Kč bez DPH |
| |||
Místo plnění VZ: | Brno |
| |||
Prohlídka místa plnění VZ: | --- |
| |||
Kvalifikační doklady uchazeče: | Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci: a) splněním základních kvalifikačních předpokladů b) splněním profesních kvalifikačních předpokladů c) splněním technických kvalifikačních předpokladů
|
| |||
a) Základní kvalifikační předpoklady | Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč podpisem čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 2 této výzvy. |
| |||
b) Profesní kvalifikační předpoklady |
Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč v prosté kopii. Zadavatel může po vybraném uchazeči požadovat před podpisem smlouvy předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace tohoto uchazeče, ne starší 90 dní. V takovém případě je uchazeč povinen originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace poskytnout. |
| |||
c) Technické kvalifikační předpoklady | Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč:
|
| |||
Kritérium pro hodnocení nabídek:
|
| ||||
Způsob hodnocení nabídek: Kritérium č. 1 - 3 – za nejvhodnější bude hodnocena nabídka, jejíž nabídková cena bez DPH bude při splnění podmínek stanovených zadávací dokumentací nejnižší.
Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 – 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, například cena nabídky, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Získaný počet bodů bude vynásoben váhou kritéria.
Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka s nejvyšším počtem bodů za všechna kritéria celkem.
V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu č. 1, v případě shody i v tomto kritériu pak pořadí v kritériu č. 2, a v případě shody i v tomto kritériu pak pořadí v kritériu č. 3. Pokud i v tomto případě budou bodové hodnoty dvou či více nabídek shodné, rozhodne o pořadí nabídek los. |
| ||||
Požadavky na zpracování nabídkové ceny:Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za pronájem plakátovací plochy a výlep/instalaci plakátu formátu A0, A1 a A2 za jeden výlepový den v krycím listu, a to v souladu se zadávací dokumentací. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče spojené s plněním předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena v souladu se zadávacími podmínkami jako cena nejvýše přípustná a bude uvedena v české měně v členění nabídková cena bez DPH, DPH, nabídková cena včetně DPH. Uchazeči z EU a třetích zemí musí vyjádřit cenu vč. DPH, a to i v případě, že sami DPH neodvádějí, jelikož musí vzít v úvahu platnou daňovou legislativu ČR. Podmínky, za kterých je možné překročit nabídkovou cenu: pouze při změně sazby DPH na základě změny právních předpisů. |
| ||||
Obchodní podmínky:Předmět veřejné zakázky bude realizován na základě smlouvy mezi uzavřené mezi zadavatelem jako objednatelem a vybraným uchazečem jako dodavatelem. Návrh smlouvy musí být v souladu se zadávací dokumentací a musí obsahovat níže uvedené platební a obchodní podmínky: Smlouva bude uzavřena na dobu určitou do 30. 8. 2018. Dílčí služby (výlepy) budou realizovány na základě jednotlivých objednávek dle potřeby zadavatele. Lhůta pro poskytnutí dílčí služby bude stanovena v jednotlivých objednávkách. Pro případ prodlení dodavatele s poskytnutím služby bude sjednána smluvní pokuta ve výši 0,05 % Platba za službu bude provedena na základě faktury dodavatele, která bude vystavena vždy po skončení měsíce za služby (výlepy) realizované v předchozím kalendářním měsíci. Faktura bude mít náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění, a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Lhůta splatnosti faktury činí 21 kalendářních dnů ode dne doručení řádně vyhotovené faktury zadavateli a bude uváděna na daňovém dokladu. Zadavatel je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, pokud nebude obsahovat zákonem stanovené náležitosti. Dodavatel je povinen vystavit fakturu novou s lhůtou splatnosti v délce 21 kalendářních dnů ode dne doručení zadavateli.
Smlouvu bude možné vypovědět, přičemž výpovědní lhůta činí 3 měsíce a počne běžet od prvního dne kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Součástí smlouvy bude ujednání o tom, že si je dodavatel vědom toho, že je ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění, povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Smlouva bude podepsána oprávněnou osobou uchazeče, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby dle platné legislativy, ve všech částech k podpisu určených. Nepodepsaná smlouva je nepodepsanou nabídkou ve smyslu zákona a je proto právně neúčinná. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsanou smlouvu, bude ze soutěže vyloučena pro nesplnění podmínek zadávacího řízení. Pokud jedná jménem či za uchazeče zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce za návrhem smlouvy předložena platná plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedeni všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, a smlouvy musí být podepsány oprávněnou osobou všech dodavatelů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). |
| ||||
Vlastní sestavení nabídky uchazeče:Nabídka bude obsahovat:
|
| ||||
Pokyny pro zpracování nabídky, jiné požadavky zadavatele na plnění předmětu veřejné zakázky
|
| ||||
Lhůta pro podání nabídky:Nabídky budou předány do: 25. 7. 2017 12:00 hod. |
| ||||
Místo pro předání nabídek:Nabídky budou předány osobně nebo poštou na adresu zadavatele: TIC BRNO, příspěvková organizace, podatelna (I. patro sekretariát), Radnická 4, 658 78 Brno. Úřední hodiny sekretariátu: 9:00 - 11.30 hod. a 12.00 - 15.00 hod. |
| ||||
V Brně dne:
Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková ředitelka organizace TIC BRNO, příspěvková organizace
| |||||
Přílohy: