VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU
ve smyslu ustanovení § 31, v návaznosti na ustanovení § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZVZ“)
TIC BRNO, příspěvková organizace, jako zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu, vyzývá touto výzvou zájemce k podání nabídky na plnění veřejné zakázky:
Název zakázky: „Zajištění inzerce formou pronájmu plakátovacích ploch, výlepu a instalace plakátů pro období říjen 2019 – říjen 2020„ (dále jen „veřejná zakázka“ nebo „VZ“) |
| ||||
Veřejná zakázka na: | Dodávky | Služby | stavební práce |
| |
Údaje o zadavateli:TIC BRNO, příspěvková organizace se sídlem: Radnická 365/2, Brno 602 00 IČO: 00101460, DIČ: CZ00101460 zapsaná v OR vedeném KS v Brně, oddíl Pr, vložka 18 zastoupená: Mgr. et Mgr. Janou Tichou Janulíkovou, ředitelkou organizace kontaktní osoba: Veronika Moserová, tel.: +420 778 454 378, e-mail: moserova@ticbrno.cz
(dále jen „zadavatel“ nebo „TIC BRNO, příspěvková organizace“) |
| ||||
Zadavatel výslovně upozorňuje, že předmětná veřejná zakázka je v souladu s ustanovením § 27 ZoZVZ zadávaná mimo režim tohoto zákona při respektování základních zásad vymezených ustanovením § 6 téhož zákona. |
| ||||
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy s dodavatelem na zajištění inzerce formou pronájmu plakátovacích ploch, výlepu a instalace plakátů na plakátovacích plochách ve formátech A0, A1, a to za účelem zajištění propagace a publicity zadavatele a jím pořádaných, spolupořádaných nebo jinak zajišťovaných kulturních a společenských akcí. Plakáty budou dodávány zadavatelem ve sjednané lhůtě před požadovaným termínem výlepu. Předpokládaný rozsah výlepu je uveden v příloze č. 1 k této výzvě. Zadavatel si vyhrazuje právo nerealizovat zakázku v plném rozsahu. Vždy budou hrazeny výhradně skutečně realizované služby.
Specifikace zadavatelem požadovaných plakátovacích ploch: Plakáty musí být umístěny na venkovních plochách, primárně určených k plakátování, na území města Brna, na dobře viditelných a frekventovaných místech, tak, aby bylo osloveno co nejvíce potenciálních návštěvníků z řad široké veřejnosti. Venkovní plochy určené k plakátování musí být reprezentativního charakteru, který dle zadavatele splňují pouze plakátovací plochy ve tvaru válce (samostatně stojícího nebo zavěšeného), klasické plakátovací plochy typu deska/tabule samostatně stojící, které nejsou součástí jiného zařízení, nebo billboardové plochy, a to všechny minimálně o rozměrech normalizovaného formátu A0. |
| ||||
Předpokládaná doba plnění VZ | Říjen 2019 – říjen 2020 |
| |||
Předpokládaná hodnota VZ: | do 350.000,- Kč bez DPH |
| |||
Místo plnění VZ: | Brno |
| |||
Prokázání kvalifikace dodavatelem: | Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svojí kvalifikaci: a) splněním základní způsobilosti b) splněním profesní způsobilosti c) splněním podmínek technické kvalifikace
|
| |||
a) Základní způsobilost: | Základní způsobilost prokáže dodavatel podpisem čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna jednat jménem či za dodavatele. Vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 2 této výzvy. |
| |||
b) Profesní způsobilost: | c) Oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění formou výpisu z živnostenského rejstříku a současně d) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. e) Výše uvedené doklady mohou být nahrazeny výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů dle ust. § 226 an. Zákona č. 134/2016 Sb.
Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti předloží dodavatel v prosté kopii a ve znění ne starším 90 dní ke dni podání nabídky.
Zadavatel může po vybraném dodavateli požadovat před podpisem smlouvy předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace tohoto dodavatele, ne starší 90 dní. V takovém případě je dodavatel povinen originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace poskytnout. |
| |||
c) Technická kvalifikace: | Splnění podmínek technické kvalifikace prokáže dodavatel
|
| |||
Kritérium pro hodnocení nabídek:Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti nabídek, která bude hodnocena dle následujících kritérií:
|
| ||||
Způsob hodnocení nabídek:
Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise následující způsob hodnocení: Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka s nejvyšším počtem bodů za všechna kritéria celkem.
Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 – 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. - Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. - Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Získaný počet bodů bude vynásoben váhou kritéria. V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu č. 1 – nejnižší nabídková cena za pronájem plakátovací plochy a výlep/instalaci plakátu formátu A1 za jeden výlepový den bez DPH (v Kč), a v případě shody i v tomto kritériu pak pořadí v kritériu č. 2 – nejnižší nabídková cena za pronájem plakátovací plochy a výlep/instalaci plakátu formátu A0 za jeden výlepový den bez DPH (v Kč). V případě rovnosti bodových hodnot i po zhodnocení nabídek dle jednotlivých kritérií rozhoduje o celkovém pořadí nabídek los za účasti těch dodavatelů, jejichž nabídky získaly shodné bodové hodnoty. |
| ||||
Požadavky na zpracování nabídkové ceny: Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za pronájem plakátovací plochy a výlep/instalaci plakátu formátu A0 a A1 za jeden výlepový den v krycím listu, jež tvoří jako příloha č. 3 nedílnou součást této výzvy, a to v souladu s podmínkami stanovenými touto výzvou. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené s plněním předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena v souladu se zadávacími podmínkami jako cena nejvýše přípustná a bude uvedena v české měně v členění nabídková cena bez DPH, DPH, nabídková cena včetně DPH. Dodavatelé z EU a třetích zemí musí vyjádřit cenu vč. DPH, a to i v případě, že sami DPH neodvádějí, jelikož musí vzít v úvahu platnou daňovou legislativu ČR. Podmínky, za kterých je možné překročit nabídkovou cenu: pouze při změně sazby DPH na základě změny právních předpisů. |
| ||||
Obchodní podmínky:
|
| ||||
Vlastní sestavení nabídky dodavatele:Nabídka bude seřazena a očíslována následovně:
|
| ||||
Pokyny pro zpracování nabídky, jiné požadavky zadavatele na plnění předmětu veřejné zakázky
V případě, že se strany nedohodnou na obsahu smluvních podmínek, je zadavatel oprávněn uzavřít smlouvu s dodavatelem, který se umístil druhý v pořadí. Dodavatel se podáním nabídky zavazuje vzít na sebe nebezpečí změny okolností. Smluvně bude vyloučeno použití ustanovení § 1765 až § 1767 Občanského zákoníku. |
| ||||
Lhůta pro podání nabídky:
Nabídky budou předány do: Datum: 6. září 2019 Hodina: 11:00 hod.
|
| ||||
Místo pro předání nabídek:Nabídky budou předány osobně nebo poštou na adresu zadavatele:
TIC Brno, příspěvková organizace, podatelna (sekretariát ředitelky), Radnická 365/2, 602 00 Brno.
Zájemci mohou předat či zaslat své nabídky na sekretariát, a to v případě osobního předání do 6. 9. 2019, 11. hodiny. Pondělí – Čtvrtek 9:00 - 11.00 hod. a 12.00 - 15.00, pátek 9:00 – 11.00, v případě zaslání nabídky poštou je rozhodující datum podání k poštovní přepravě, tzn. nejpozději dne 3. 9. 2019 včetně.
|
| ||||
V Brně dne:
Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková ředitelka organizace TIC BRNO, příspěvková organizace | |||||
Přílohy: 1. Předpokládaný rozsah výlepu
2. Čestné prohlášení k základním kvalifikačním předpokladům