ve smyslu ustanovení § 31, v návaznosti na ustanovení § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZVZ“)
TIC BRNO, příspěvková organizace, jako zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu, vyzývá touto výzvou zájemce k podání nabídky na plnění veřejné zakázky:
Název zakázky: „Zajištění ozvučení Brněnských Vánoc 2017“ (dále jen „veřejná zakázka“ nebo „VZ“) |
| ||||
Veřejná zakázka na: | Dodávky | Služby | stavební práce |
| |
Údaje o zadavateli:TIC BRNO, příspěvková organizace se sídlem: Radnická 365/2, Brno 602 00 IČO: 00101460, DIČ: CZ00101460 zapsaná v OR vedeném KS v Brně, oddíl Pr, vložka 18 zastoupená: Mgr. et Mgr. Janou Tichou Janulíkovou, ředitelkou organizace kontaktní osoba, MgA. Jiří Mottl, tel.: +420 542 427 103, e-mail: mottl@ticbrno.cz
(dále jen „zadavatel“ nebo „TIC BRNO, příspěvková organizace“) |
| ||||
Zadavatel výslovně upozorňuje, že předmětná veřejná zakázka malého rozsahu je v souladu s ustanovením § 27 ZoZVZ zadávaná mimo režim tohoto zákona při respektování základních zásad vymezených ustanovením § 6 téhož zákona. |
| ||||
Popis předmětu veřejné zakázky na služby: Předmětem veřejné zakázky je zajištění ozvučení adventních koncertů, divadelních a dalších adventních vystoupení pořádaných zadavatelem v době od 24. 11. 2017 do 23. 12. 2017 na pódiu na náměstí Svobody. Zakázka zahrnuje: - pronájem zvukové aparatury (včetně dopravy, instalace, demontáže) - zajištění technického a pomocného personálu - zajištění technické produkce dle požadavků zadavatele - flexibilitu při spolupráci s manažerem akce a schopnost přizpůsobit se požadavkům daného vystoupení - kompatibilitu s ozvučovacím systémem na nám. Svobody (připojení 1x stereo vstup do instalovaného distribučního procesoru) - přísné respektování stanoveného hygienického limitu hluku |
| ||||
Předpokládaná doba plnění VZ | 24. 11. 2017 – 23. 12. 2017 |
| |||
Předpokládaná hodnota VZ: | do 350.000,- Kč + DPH |
| |||
Místo plnění VZ: | Náměstí Svobody v Brně, bližší specifikace místa je podána přílohou č. 11 |
| |||
Prohlídka místa plnění VZ: | Zadavatel umožní dodavatelům prohlídku místa plnění po dohodě s výše uvedenou kontaktní osobou zadavatele |
| |||
Prokázání kvalifikace dodavatelem: | Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svojí kvalifikaci: a) splněním základní způsobilosti b) splněním profesní způsobilosti c) splněním podmínek technické kvalifikace
|
| |||
a) Základní způsobilost: | Základní způsobilost prokáže dodavatel podpisem čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna jednat jménem či za dodavatele. Vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 2 této výzvy. |
| |||
b) Profesní způsobilost: |
Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti předloží dodavatel v prosté kopii a ve znění ne starším 90 dní ke dni podání nabídky.
Zadavatel může po vybraném dodavateli požadovat před podpisem smlouvy předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace tohoto dodavatele, ne starší 90 dní. V takovém případě je dodavatel povinen originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace poskytnout. |
| |||
c) Technická kvalifikace: | Splnění podmínek technické kvalifikace prokáže dodavatel předložením přehledu min. 3 zakázek stejného charakteru a velikosti (minimálně v hodnotě 300.000,- Kč bez DPH) zajištěných dodavatelem v posledních 5 letech, vč. uvedení kontaktních osob zadavatelů a včetně potvrzení reference těmito zadavateli, .
|
| |||
Další součásti zadávací dokumentace- Krycí list nabídky (příloha č. 1),- 2x podepsaný návrh smluvních podmínek (příloha č. 3).- Celková nabídková cena za veřejnou zakázku (příloha č. 4)- Nabídka dodavatele- Cena akce podle typu a délky bez DPH a včetně DPH (příloha č. 6),- Specifikace technických zařízení, které bude možné využít při akci (příloha č. 7),- Dodatková tabulka při požadavku použití techniky navíc (příloha č. 8) a- Soupis techniků a dalších osob dodavatele, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, vč. uvedení jejich kvalifikace a praxe - Seznam a popis zařízení a vybavení, které bude sloužit k plnění veřejné zakázky. Kritérium pro hodnocení nabídek:Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti nabídek, která bude hodnocena dle následujících kritérií: Nejnižší celková nabídková cena bez DPH (v Kč). Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH za všechny položky uvedené v položkovém rozpočtu.
|
| ||||
Způsob hodnocení nabídek: Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise následující způsob hodnocení: Nabídky budou seřazeny v pořadí od nabídky s nejnižší nabízenou cenou po nabídku s cenou nejvyšší. Za nejvýhodnější nabídku bude považována nabídka s nejnižší nabízenou cenou za poskytované služby. Umístí – li se více nabídek na stejném místě, rozhodne o jejich pořadí los za účasti dodavatelů, jež tyto nabídky předložili. |
| ||||
Požadavek na zpracování ceny:Dodavatel stanoví nabídkové ceny za veřejnou zakázku v tabulkách v příloze č. 4, č. 6 a v dodatkové tabulce při požadavku použití techniky navíc v příloze č. 8. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých prací, nákladů, rizik, zisku a finančních vlivů po celou dobu realizace zakázky a bude uvedena v české měně v členění:
Nabídková cena musí být zpracována v souladu se zadávací dokumentací. Podmínky, za kterých je možné překročit nabídkovou cenu: pouze při změně sazby DPH na základě změny právních předpisů, to neplatí u stavebních prací vzhlede, k přenesené daňové povinnosti. |
| ||||
Obchodní podmínky:Součástí nabídky dodavatele budou obchodní podmínky pro realizaci veřejné zakázky, a to ve formě textu smlouvy vytvořené dodavatelem. Dodavatel předloží dvě podepsaná vyhotovení návrhu smlouvy, jako přílohu číslo 3 nabídky Obě vyhotovení smlouvy budou podepsány oprávněnou osobu jednat jménem či za dodavatele v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). Nepodepsaná smlouva je nepodepsanou nabídkou ve smyslu zákona, a je proto právně neúčinná. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsané smlouvy, bude ze soutěže vyřazena a dodavatel vyloučen pro nesplnění podmínek zadávacího řízení. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedeni všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, a smlouvy musí být podepsány oprávněnou osobou všech dodavatelů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). Za předpokladu, že dodavatel poruší svou povinnost využít pro plnění předmětu zakázky dle této výzvy technické vybavení specifikované jeho nabídkou, je povinen zadavateli uhradit smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč. Platební podmínky: - zálohy nejsou přípustné - úhrada vždy po realizaci akce - záruční doba u dodávek min. 24 měsíců, u služeb podle charakteru služby Lhůta splatnosti faktury činí 21 kalendářních dnů ode dne doručení řádně vyhotovené faktury zadavateli a bude uváděna na daňovém dokladu. Zadavatel je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, pokud nebude obsahovat zákonem stanovené náležitosti. Dodavatel je povinen vystavit fakturu novou s lhůtou splatnosti v délce 14 kalendářních dnů ode dne doručení zadavateli. Součástí smlouvy bude ujednání o tom, že si je dodavatel vědom toho, že je ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění, povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Smlouva bude podepsána oprávněnou osobou dodavatele, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby dle platné legislativy, ve všech částech k podpisu určených. Nepodepsaná smlouva je nepodepsanou nabídkou ve smyslu zákona a je proto právně neúčinná. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsanou smlouvu, bude ze soutěže vyloučena pro nesplnění podmínek zadávacího řízení. Pokud jedná jménem či za dodavatele zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce za návrhem smlouvy předložena platná plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedení všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, a smlouvy musí být podepsány oprávněnou osobou všech dodavatelů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem jednání právnické, či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). |
| ||||
Vlastní sestavení nabídky uchazeče:Nabídka bude seřazena a očíslována následovně:
a) Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (příloha č. 2 této výzvy), b) Čestné prohlášení - vázanost nabídkou a akceptace výhrad (příloha č. 5 této výzvy), c) Výpis z živnostenského rejstříku, d) Výpis z obchodního rejstříku, je-li v něm dodavatel zapsán. e) Soupis referenčních zakázek
|
| ||||
Pokyny pro zpracování nabídky, jiné požadavky zadavatele na plnění předmětu veřejné zakázky
"NEOTVÍRAT - VEŘEJNÁ ZAKÁZKA: „Zajištění ozvučení Brněnských Vánoc 2017 v rámci projektu Brněnské Vánoce 2017.“
V případě, že se strany nedohodnou na obsahu smluvních podmínek, je zadavatel oprávněn uzavřít smlouvu s dodavatelem, který se umístil druhý v pořadí. Dodavatel se podáním nabídky zavazuje vzít na sebe nebezpečí změny okolností. Smluvně bude vyloučeno použití ustanovení § 1765 až § 1767 Občanského zákoníku.
|
| ||||
Lhůta pro podání nabídky:
Nabídky budou předány do: Datum: 16. 11. 2017 Hodina: 10:00 hod.
|
| ||||
Místo pro předání nabídek:
Nabídky budou předány osobně nebo poštou na adresu zadavatele: TIC Brno, příspěvková organizace, podatelna (I. patro sekretariát), Radnická 4, 602 00 Brno. Úřední hodiny sekretariátu: 9:00 - 11.30 hod. a 12.00 - 15.00 hod.
Termín a místo otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 16. 11. 2017 ve 13:00 hod v zasedací místnosti Radnická 4, I. Patro. Při otevírání obálek mají právo být přítomni oprávnění zástupci uchazečů (za každého uchazeče pouze jeden zástupce)
|
| ||||
V Brně dne:
Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková ředitelka organizace TIC BRNO, příspěvková organizace |
Přílohy: