Manažer marketingu

Turistické informační centrum města Brna, příspěvková organizace, hledá vhodného kandidáta / kandidátku na pozici Manažer marketingu.

Vaším úkolem bude:

  • Spoluzodpovídat za tvorbu a realizaci kampaní eventů TIC Brno, včetně vyhodnocování kampaní
  • Podílet se na vývoji kulturních, společenských a dalších eventů jako nástrojů marketingové komunikace města
  • Spolupracovat při tvorbě destinačních kampaní s brand manažerkou a zajišťovat jejich realizaci
  • Aktivně a samostatně vyhledávat příležitosti k propagaci a připravovat návrhy a podklady k propagaci
  • Spolupracovat s dodavateli v oblasti propagace
  • Jednat se stávajícími partnery, vyhledávat nové a pečovat o ně
  • Vykonávat další činnosti související s propagací a rozvojem možností propagace, např. provádět monitoringy trhu, zpracovávat reporty o provedených kampaních atp.
  • Pozice je umístěna v divizi Marketing a cestovní ruch, přímo podřízena hlavnímu promotérovi

Pro úspěch při získání pozice potřebujete:

  • VŠ, SŠ vzdělání
  • Aktivní znalost angličtiny slovem i písmem
  • Pracovní zkušenosti v oblasti marketingu / marketingové komunikace, výhodou zkušenosti s realizací marketingových kampaní
  • Zkušenost s prací na sociálních sítích a v online prostředí
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Schopnost pracovat v týmu, sdílet a šířit znalosti v týmu
  • Kreativitu a zaujatost pro akci, smysl pro detail, proaktivní přístup k řešení problémů, orientace na výsledek
  • Férové jednání

Nabízíme:

  • Kreativní a zodpovědnou práci pro rostoucí destinaci Brno
  • Možnost seberealizace při významných městských projektech
  • Možnost podílet se na činnosti rozvíjející se městské organizace
  • Práci v mladém a sympatickém týmu v centru Brna
  • Možnost využívat zvýhodněné vstupy na akce TIC Brno a partnerských organizací
  • Nadstandardní zaměstnanecké bonusy: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, sickdays
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost nástupu ihned

 Prosíme o zaslání těchto podkladů:

  • Strukturovaný životopis s přehledem dosaženého vzdělání a praxe
  • Motivační dopis
  • Zpracování návrhu propagační kampaně nové tiskoviny Gourmet – průvodce gastronomickými podniky v Brně, s rozpočtem 50 tis. Kč. (na odkaze níže tiskovina z roku 2016)

Náhled tiskoviny Gourmet – průvodce gastronomickými podniky z roku 2016:
http://ticbrno.cz/cs/informacni-centra/magazin/gourmet-brno-2016-cesky

Do výběrového řízení na obsazení pozice Manažer marketingu se můžete přihlásit do 31. května 2017 (včetně). Do této doby je třeba zaslat kompletní požadované podklady.

Vše prosím posílejte kolegyni Kateřině Žižkové, zizkova@ticbrno.cz. Ráda vám také zodpoví vaše dotazy.
Kandidátům, kteří nejlépe splní naše požadavky, se ozveme s pozváním na osobní pohovory začátkem června.

Kontaktni e-mail: 
Datum konce poptávky: 
31. 5. 2017

Inzerce