TIC BRNO, příspěvková organizace (TIC BRNO) je příspěvkovou organizací statutárního města Brna. Naše činnost je rozdělena do tří divizí: divize provozní, kulturní a divize marketingu a cestovního ruchu.
TIC BRNO je sebevědomá instituce, která mapuje a sdružuje kulturní život v Brně. Instituce, která poskytuje partnerství a možnost zázemí ostatním. Pracuje na propagaci Brna jako přitažlivé destinace. Držíme se strategie, kterou jsme si definovali v souladu s Programem rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016–2020. Brno má co nabídnout především cílovým skupinám „prázdné hnízdo“, „studenti“ a „mladí dospělí“. Svojí jedinečnou atmosférou má potenciál oslovovat i další specifické cílové skupiny, jako jsou intelektuálové, poučená veřejnost, singles, urban turisté či expati.
TIC BRNO Pořádá kulturní a společenské akce, které zatraktivňují veřejný prostor a činí z Brna „živé město“. Vydáváme moderní časopis KAM v Brně, spravujeme turistický portál města – gotobrno.cz, provozujeme poslední městské kino – Kino Art, galerie s letitou historií – Galerie TIC a Filmovou kancelář. Ta slouží jako kontaktní zprostředkovatelské místo pro audiovizuální produkce k dotazům o možnostech natáčení v Brně a Jihomoravském kraji.
V roce 2018 bude TIC BRNO moderním způsobem komunikovat to nejlepší z Brna a současně zlepšovat návštěvnický servis i samotnou nabídku. Brno nechce být masovou turistickou destinací, ale právě důraz na jeho autentičnost má šanci dané cílové skupiny oslovit. Oslovit ty, kteří vyhledávají autentické zážitky, mají rádi design a umění, rádi objevují nová místa, milují dobré jídlo a zábavu. Prostě ty, kteří ocení styl a atmosféru Brna.
Brno budeme prezentovat jako živé a duchem mladé město s bohatou kulturní nabídkou a unikátní architekturou. Město s atraktivním centrem, které se neustále rozvíjí a překvapuje. Město, které je vstupní branou do regionu Jižní Morava.
TIC BRNO iniciuje a rozvíjí partnerství s kulturními a vzdělávacími organizacemi města Brna, s oborovými organizacemi Czech Tourism, s Centrálou cestovního ruchu jižní Morava, Asociací průvodců ČR. Současně také úzce spolupracujeme a nadále spolupracovat chceme s jednotlivými městskými částmi, s Jihomoravským krajem i zástupci státní správy a samosprávy na všech úrovních, s expaty, stejně jako s podnikatelskými subjekty, které nabízejí služby v rámci turistického ruchu (zejména ubytovací zařízení a dopravci).