Časopis KAM slaví šedesátiny. A na svůj věk je to fešák!

Vydáno: 
1. 4. 2016 10:30

60 let. Dlouhá doba, za kterou člověk stihne vyrůst, dospět, vychovat děti, vybudovat kariéru a možná i koupit chatu na důchod. Právě 6 dekád má za sebou i časopis KAM v Brně, který vydává Turistické informační centrum města Brna. Na začátku roku prošel výraznou proměnou a oslavy jeho kulatin pokračují i na jaře.

V době bez internetu a sofistikovaných informačních technologií byl měsíčník KAM v Brně nejen pro obyvatele Brna majákem a průvodcem brněnskou kulturou. Obsahoval všechny podstatné informace a přispívaly do něj mnohé významné osobnosti. V posledních letech začal trochu ztrácet dech a z tohoto důvodu došlo na konci minulého roku k jeho kompletní proměně. „Tato na první pohled radikální proměna je paradoxně návratem k původní podstatě časopisu. Vracíme mu to, čím ve své zlaté éře byl, tedy živoucím médiem, které má váhu,“ vysvětluje ředitelka Turistického informačního centra města Brna Jana Janulíková.

Jak se mění časopis

Ke změně celého konceptu legendárního časopisu přistoupilo Turistické informační centrum ve chvíli, kdy byl stávající stav spojený s jeho vydáváním neúnosný. Časopis vizuálně i obsahově zaostával, jeho roční náklad byl necelých 23 tisíc a cena jednoho jeho výtisku pro vydavatele se vyšplhala přes 60 korun. „Nový koncept časopisu s sebou přinesl nejen novou vizuální podobu, ale také kvalitnější obsah a mnohem širší distribuční síť. Obchodní model je založen na dvou variantách: KAM free, která je k dispozici zdarma na atraktivních místech, a varianta KAM plus, která je v prodeji a obsahuje bonusy od partnerů pro konzumenty nabídky města. Časopis je tak k dostání jednoduše a opravdu každému, kdo chce být kvalitně informován o tom, co se v Brně děje zajímavého. Vedle podrobného kalendáře nabídky kulturních a volnočasových aktivit se věnujeme fenoménům, osobnostem a tématům ze současnosti i historie Brna,“ vysvětluje Janulíková.

Náklad časopisu pro rok 2016 se plánuje na 220 tisíc kusů a pro TICmB klesla cena jednoho výtisku na 4 koruny. Jeho novou podobu chválí stávající čtenáři i lidé zajímající se o brněnskou kulturu. Právě jim všem byla také určena oslava KAMing soon, která proběhla 1. dubna a mimo zahájení turistické sezóny byla uspořádána u příležitosti narozenin měsíčníku. „Z KAMu se stal moderní a konkurence schopný městský časopis, který si Brno zaslouží. A na svůj věk je to přitažlivý fešák!“

Inzerce

Kontakt pro média

Kontakt:

Mgr. Adéla Nováková
tisková mluvčí

tel.: +420 725 047 701
e-mail: novakova@ticbrno.cz

 

Adresa:
Turistické informační centrum města Brna, p. o.
Radnická 2
658 78 Brno

1. poschodí