Portál Go to Brno získal v celorepublikovém srovnání městských turistických webů 2. místo

Vydáno: 
1. 9. 2014 16:30

V rámci 10. ročníku soutěže Firemní médium roku získal ve srovnání městských turistických webů portál Go to Brno druhé místo. Do srovnání vstupovaly webové stránky všech krajských měst v ČR určené k podpoře turistiky. Hodnocena byla grafika, obsah a navazující služby.

„Podle zveřejněných výsledků po Praze se školní známkou 1,59 dostaly Olomouc i Brno shodně 1,88, s tím, že druhé místo má Brno mj. za lepší optimalizaci zobrazení na mobilech a tabletech,“ řekl Mgr. Ivo Bednář, projektový manažer portálu Go to Brno. „Jsme stále v testovacím provozu, i třetí místo bychom brali jako skvělé,“ dodal.

O portálu Go to Brno

Portál má za cíl sloužit jako komplexní zdroj informací o Brně pro turisty, ale i pro brněnské rezidenty. Od března 2014 běží v ročním testovacím provozu, během nějž jsou postupně nasazovány jeho komponenty a mutace. Portál kombinuje vlastní obsah s převzatým, vkládat jej mohou také organizátoři akcí. Návštěvnost portálu od spuštění roste, v červenci dosáhl 27 tisíc návštěv. www.gotobrno.cz

O soutěži Firemní médium roku

Anketa Firemní médium roku je hodnocením institucionálních komunikací a to jak interní komunikace organizace, tak prezentace a komunikace společnosti navenek. Firmy a organizace ze soukromého i veřejného sektoru soutěží se svými médii o získání kvalitativního ohodnocení a to v následujících kategoriích - Tiskovina, Výroční zpráva, Internet a Studentské médium.

Do soutěže se hlásí společnosti a instituce jako např. Ahold, ČEZ, ČSOB, Kooperativa pojišťovna, Česká pojišťovna, Masarykova univerzita, České dráhy a řada municipalit.

Srovnání webů krajských měst bylo realizováno v rámci tematického předkola soutěže. Porotci posuzovali pouze veřejně dostupné informace. Odborná porota stránky posuzovala z pohledu grafického zpracování, šíře a kvality obsahu a navazujících služeb jako jsou dopravní informace nebo možnost on-line rezervací.

Více informací o soutěži je k dispozici zde http://www.komorapr.cz/firemni-medium-roku.

Kontakty:

Ing. Alexandra Voňková, tisková mluvčí Turistického informačního centra města Brna, p. o., tel.: +420 542 427 112, mobil: +420 725 518 130, e-mail: vonkova@ticbrno.cz

Inzerce

Kontakt pro média

Kontakt:

Mgr. Adéla Nováková
tisková mluvčí

tel.: +420 725 047 701
e-mail: novakova@ticbrno.cz

 

Adresa:
TIC BRNO, příspěvková organizace
Radnická 2
602 00 Brno

1. poschodí