VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU
ve smyslu ustanovení § 31, v návaznosti na ustanovení § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZVZ“)
TIC BRNO, příspěvková organizace, jako zadavatel veřejné zakázky malého rozsahu, vyzývá touto výzvou zájemce k podání nabídky na plnění veřejné zakázky:
Název zakázky: „Turistická aplikace o Brně – rozšířená realita“ (dále jen „veřejná zakázka“ nebo „VZ“) |
| ||||
Veřejná zakázka na: | Dodávky | Služby | stavební práce |
| |
Údaje o zadavateli:TIC BRNO, příspěvková organizace se sídlem: Radnická 365/2, Brno 602 00 IČO: 00101460, DIČ: CZ00101460 zapsaná v OR vedeném KS v Brně, oddíl Pr, vložka 18 zastoupená: Mgr. et Mgr. Janou Tichou Janulíkovou, ředitelkou organizace kontaktní osoba: Mgr. Petra Kovářová, 724 575 465 e-mail: kovarova@ticbrno.cz (dále jen „zadavatel“ nebo „TIC“) |
| ||||
Zadavatel výslovně upozorňuje, že předmětná veřejná zakázka, co by veřejná zakázka malého rozsahu, je v souladu s ustanovením § 27 ZoZVZ zadávaná mimo režim tohoto zákona při respektování základních zásad vymezených ustanovením § 6 téhož zákona. |
| ||||
Popis předmětu veřejné zakázky:Předmětem zakázky: · je vytvoření turistického průvodce Brnem formou aplikace s prvky rozšířené reality Především musí reflektovat tyto náležitosti a stanovené cíle: Aplikace má zábavnou formou představit Brno a jeho vybraná specifika. Vybraná specifika = klíčová brněnská témata - soubor témat jako například architektura, historie, top památky, … Kreativní výběr tohoto souboru témat je součástí hodnocení nabídky.
Cílový uživatel: Je „široká veřejnost“ (návštěvník Brna), s důrazem na podskupiny mladých lidí 10–35 let a mladé rodiny s dětmi. Předpokládaný rozsah: aplikace (zakoupení aplikace/pronájem) a nejméně 6 zpracovaných míst/objektů formou rozšířené reality.
Technické zpracování: · každé místo má v aplikaci vytvořen digitální záznam snímaného objektu Grafické zpracování: · Grafické zpracování dle korporátní vizuality zadavatele je součástí zakázky · Zadavatel poskytne grafický manuál a konzultaci s korporátními grafiky (na vyžádání) Obsah předmětu veřejné zakázky: · Návrh struktury a obsahového konceptu průvodce · Vývoj daného systému – software aplikace · Zpracování textů, fotografií a zejména animací míst/3D modelů pro použití v rozšířené realitě, tedy včetně zajištění podkladů na jednotlivé animace · Zajištění mapových podkladů s neomezenou licencí · Jazykové mutace aplikace – čeština, angličtina (angličtina od rodilého mluvčího) · Předání zadavateli výhradních autorských práv k obsahu · Zajištění technické podpory k dodanému software po dobu záruční lhůty 36 měsíců
Servisní podpora: Dodavatel se zavazuje, že zajistí kompletní funkčnost software formou servisní podpory, a to po dobu 3 let ode dne dodání zboží zadavateli. Podpora bude zahrnovat též přístup k aktualizacím, novým verzím software a technické podpoře výrobce software. V případě změny obecně závazných právních předpisů vztahujících se k software, se prodávající zavazuje zajistit i aktualizace s takovou změnou spojené. |
| ||||
Požadovaná doba dodání předmětu VZ | do 31. 3. 2021 |
| |||
Hodnota veřejné zakázky, fixní cena, jež bude zadavatelem vítěznému dodavateli uhrazena: |
600 000 Kč včetně DPH |
| |||
Místo plnění VZ: | Česká republika |
| |||
Forma předání VZ: | - Nachystané k nahrání ke stažení v Googleplay a App store - data ke stažení uložené na elektronickém úložišti |
| |||
Prokázání kvalifikace dodavatelem: | Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci: a) splněním základní způsobilosti b) splněním profesní způsobilosti, c) splněním technické kvalifikace
|
| |||
a) Základní způsobilost: | Základní způsobilost prokáže dodavatel podpisem čestného prohlášení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna jednat jménem či za dodavatele. Vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 2 této výzvy. |
| |||
b) Profesní způsobilost: |
Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti předloží dodavatel v prosté kopii a ve znění ne starším 90 dní ke dni podání nabídky.
Zadavatel může po vybraném dodavateli požadovat před podpisem smlouvy předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace tohoto uchazeče, ne starší 90 dní. V takovém případě je uchazeč povinen originály nebo ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace poskytnout. |
| |||
c) Technická kvalifikace | Splnění technické kvalifikace prokáže dodavatel uvedením min. jedné zakázky obdobného charakteru a velikosti zajištěné dodavatelem v posledních 3 letech, vč. uvedení kontaktních osob zadavatelů. |
| |||
Kritéria pro hodnocení nabídek:Kritérium 1: Řešení konceptu obsahu - hodnota kritéria je 50%
Kritérium 2: Kvalita zpracování animací - hodnota kritéria je 50%
Pro účely hodnocení nabídek v kritériu číslo 1: - Bude hodnocen návrh řešení obsahu, spočívající v kreativě obsahu a návrhu míst/objektů rozšířené reality. - Nejlépe bude hodnocena nabídka, u které bude řešení nejlépe naplňovat nastavené cíle a záměr, aplikace má zábavnou formou představit Brno a jeho vybraná specifika, a která bude nejlépe reagovat na potřeby a specifika zvolené cílové skupiny, tzn. široká veřejnost, s důrazem na podskupiny mladých lidí 10–35 let a mladé rodiny s dětmi. - Účastník ve své nabídce detailně popíše návrh obsahu a fungování aplikace. - Vítězný návrh bude následně dopracován do finální podoby aplikace s rozšířenou realitou. Finální podoba bude podléhat schválení Zadavatele. - Nejlépe hodnocená zakázka: řešení je zpracováno výjimečně kvalitně a představuje excelentní zpracování zadání. Řešení velmi vhodně naplňuje záměr poskytnout zábavnou a technologicky atraktivní formou poznání Brna a jeho vybraných specifik.
Pro účely hodnocení nabídek v kritériu číslo 2: - Bude hodnocena kvalita zpracování animací. - Nejlépe bude hodnocena nabídka se špičkovou kvalitou animací, vysokou technologickou hodnotou a vysokou estetickou hodnotou zpracování obsahu.
Nabídka bude obsahovat: · Návrh řešení software · Návrh obsahu souboru klíčových témat · Návrh struktury průvodce · Ukázku zpracování textů, fotografií a animací míst/3D modelů pro použití v rozšířené realitě
|
| ||||
Způsob hodnocení nabídek: Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise následující způsob hodnocení: Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0–10. Každ é jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena každým členem hodnoticí komise bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětn é nabídky v rámci dílčího kritéria. - - Pro kritéria, která nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 10 bodů a každ é následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, kter é vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek bude odůvodně no p řiřazení konkrétních hodnot v každém dílčím kritériu u každé jednotlivé nabídky. Získaný počet bodů bude vynásoben váhou kritéria. V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu č. 1, v případě shody i v tomto kritériu pak pořadí v kritériu č. 2. V případě rovnosti bodových hodnot i po zhodnocení nabídek dle jednotlivých kritérií rozhoduje o celkovém pořadí nabídek los za účasti těch dodavatelů, jejichž nabídky získaly shodn é bodové hodnoty. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka s nejvyšším počtem bodů za všechna kritéria celkem. |
| ||||
Obchodní podmínky:
Návrh smlouvy musí být v souladu s touto výzvou a musí obsahovat níže uvedené platební a obchodní podmínky:
Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky: po podpisu smlouvy Předpokládaný termín ukončení plnění veřejné zakázky: 31. 3. 2021
× prodlení v termínu dodací lhůty a výše uvedeném místě, termínu, čase, skladbě plnění dle výše uvedených bodů × nedodržení časového harmonogramu poskytování plnění
Dodavatel se podáním nabídky zavazuje vzít na sebe nebezpečí změny okolností. Smluvně bude vyloučeno použití ustanovení § 1765 až § 1767 Občanského zákoníku. |
| ||||
Dodavatel ve své nabídce předloží jako přílohu č. 4 návrh smlouvy o dílo ve dvou vyhotoveních, vyplněný údaji nezbytnými pro vznik smlouvy a dále v místech k tomu určených a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). Nepodepsaná smlouva je nepodepsanou nabídkou ve smyslu zákona, a je proto právně neúčinná. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsané smlouvy, bude z výběrového řízení vyřazena a dodavatel vyloučen pro nesplnění podmínek výběrového řízení. Jako přílohu smlouvy předloží dodavatel formulář výzvy této veřejné zakázky. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedeni všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, a smlouvy musí být podepsány oprávněnou osobou všech dodavatelů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). |
| ||||
Vlastní sestavení nabídky uchazeče:Nabídka bude seřazena a očíslována následovně: 1. Krycí list s cenovou nabídkou v požadované struktuře (Příloha č.1) 2. Doklady, kterými uchazeč prokazuje kvalifikaci: a. Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti na VZMR (příloha č. 2 této výzvy), b. Čestné prohlášení - vázanost nabídkou a akceptace výhrad (příloha č. 3 této výzvy), c. Výpis z živnostenského rejstříku d. Výpis z obchodního rejstříku 3. Doklady prokazující splnění technické kvalifikace 4. Návrh smlouvy v souladu s požadavky této výzvy v českém jazyce, vyplněné údaji nezbytnými pro vznik smlouvy, a budou podepsány osobou oprávněnou jednat jménem nebo za dodavatele. Jako přílohu smlouvy předloží dodavatel Krycí list. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedeni všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, a smlouvy musí být podepsány oprávněnou osobou všech dodavatelů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). |
| ||||
Pokyny pro zpracování nabídky, jiné požadavky zadavatele na plnění předmětu veřejné zakázky
„Turistická aplikace o Brně – rozšířená realita“
|
| ||||
Lhůta pro podání nabídky:Nabídky budou předány do: 14.12. 2020 10:00 hod. |
| ||||
Místo pro předání nabídek:Nabídky budou předány osobně nebo poštou na adresu zadavatele: TIC Brno, příspěvková organizace, sekretariát Radnická 2, 602 00 Brno. Úřední hodiny sekretariátu: v době nouzového stavu vždy pondělí a čtvrtek 8:00-12:00 |
| ||||
V Brně dne:
Mgr. et Mgr. Jana Tichá Janulíková ředitelka organizace TIC BRNO, příspěvková organizace
| |||||
Přílohy:
1. Krycí list nabídky.
2. Čestné prohlášení vázanost nabídkou a akceptace výhrad.
3. Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.